Heb er dus ook helemaal geen zin in. Kwam gister en was er een ziekmelding. Liepen dus maar met zn tweetjes in plaats van 3. Was doodversleten, hoop dat er voor vanavond wat geregeld is
@fransijn
Balen van dat internet, zo moeilijk kan het toch niet zijn???
Spannend hoor, plannan voor een eigen hamam! Hoe gaat het met je zoon, heeft hij al ergens een plekje kunnen vinden?
@toos
Hoe is het afgelopen met al die weekenddiensten, ben je er nog een paar kwijtgeraakt?
@bloem
Super hoor deel 3, we wachten het volgende deel weer af.
@Fransijn: Wij hebben zoiets ooit gehad met de K*N, met het aansluiten van een digitale verbinding. Toen ben ik gaan dreigen met het in rekening brengen van mijn opgenomen dagen die ik op hen heb zitten wachten,ā¦nou de keer erop kwamen ze en ik kreeg idd een tegemoetkoming in de gemaakte kosten⦠Gewoon doen jouw dagen zijn ook heeeel kostbaar kan je doorbrengen met Askim in Sideā¦
En ja spannend,⦠We hopen met je meeā¦een eigen toko gaaf hoorā¦
Ik ga mss toch maar aan het oppotten van die plantjes beginnen. Ben niet zo tuinerig(bloem zie je mij al blij zijn met regenā¦nee lekker in de tuin 's avonds met de slang alles sproeien JAAA)
zo⦠vakantie verslag is af! :hihi:
dit keer zonder pikante details⦠want die waren er niet (nou jaā¦:paranoid: ⦠te prive)
dus⦠check mn log voor het verhaal en laat gerust een berichtje achter hoor!! (hint hint) je moet natuurlijk wel bij deel 1 beginnen en niet bij de bovenste!
@Bloem: Ben weer bij, heb natuurlijk een reaktie achtergelatenā¦ben toch jaloers op je reisjeā¦ikke moet nog zoooo langā¦maar eerst eens genieten van al het andere dat nog komen gaat dus
Ikke heb de eerste potten af. Hortensen in een pot, net voor de deur na het terrasje. Zo onderweg de volgende potten te vullenā¦
@Bloem: Ben net klaar met je laatste deel. Ik had bij deel 3 al even een berichtje achtergelaten. Heel mooi geschreven. Dat zal wat worden als je daarginds bent? Hebben wij in iedere geval wat te lezen :biggrin:.
hihi⦠bloos⦠ik heb dan ook wel een ideetje voor strax⦠later als ik groot ben⦠als ik terug ben heb ik natuurlijk nog wel ff de tijd nodig om heel de reis te laten bezinken en de tijd nodig om alles op te schrijven⦠waar kan dat beter dan :unibrow: