goedemorgen vanaf hier,
Beps je hebt vrij meisje, blijf wat langer liggen…7 uur en dan al weer op ww, wens je hubbie veel succes van mij met de compie. Het zijn mooie dingen maar dan moeten ze het wel goed doen:teeth:
goedemorgen vanaf hier,
Beps je hebt vrij meisje, blijf wat langer liggen…7 uur en dan al weer op ww, wens je hubbie veel succes van mij met de compie. Het zijn mooie dingen maar dan moeten ze het wel goed doen:teeth:
Ook een hele goedemorgen namens mij. ![]()
Tis hier erg somber en zou dat er zelf ook bijna van worden. Maargoed, de dag moet nog beginnen, dus ik ga niet klagen, want wie weet wat de dag nog brengt.
Ik heb alleen wel tegen manneke gezegd, als hij volgend jaar weer bij die boer gaat werken, dat ik dan met feestdagen als dit, mooi een weekend naar Parijs of nog beter naar Istanbul ga. Dit is al het het 5e of 6e jaar dat ik alleen thuis zit. :finger: Eerst was dat wel leuk, maar nu echt nie meer.
@Bep: Waar zit je steeds naast? Naast het weer, of je laptop? :paranoid:
@Viva: Ook weer uitgerust van gister? Je had ook nog kunnen gaan vliegeren natuurlijk op Scheveningenstrand. :idea: Geintje hoorr! ![]()
Nou werkse voor de werkenden he Bloem en Linda en wij allen ook nog een fijne 2e pinksterdag.
Groetjes.
heee… t ligt is alweer aan? hihi…
ikke mik zo ff de cappu achterover en ga maar eens richting werk. eens kijken of we nog ff ergens een ontbijtje kunnen scoren want heb natuurlijk nix in huis.
dan een beetje werken… verhaaltje typen enzo… ikke kom mn dag wel door.
trouwens heeeeeerlijk geslapen in mijn eigen bedje met schone lakens enzo… zalig! jammer dat ik er alweer uit moest!
@ roanna…tegelijk! hihi…
vind je het niet lekker of ff het rijk voor je alleen te hebben? heerlijk toch? nix geen gezeur aan je hoofd en lekker vrij en doen waar je zin in hebt?
owjee… hoor ik daar de single in mij luidop spreken? hahaha, weet al helemaal niet meer hoe het is om je leven met iemand te delen… hihi
@Viva: Ik heb een ingebouwde wekker…tussen 6 en 7 gaat hij af en ben ik klaar wakker.
@Roanna: Op de laptop naast de toetsen…man zijn die knopjes klein :retard:
@Bloemmie: Thuis was lekker, maar je “eigen” leasebedje…hmmmmm Dat
vind ik altijd lekkerst…en dan gewoon weer terug hihi
Hubbie gaat nu goed met de compie. Als hij in dit tempo doorgaat dan is alles weer oke rond 12 uur. Gaan we vanmiddag nog ff naar een tuincentrum ofzo.
Huh??? Volgens mij ga ik ook al schimmen zien. Ik was hier ingelogd, wil antwoorden, was ik niet meer ingelogd, terwijl hier onderaan mijn naam staat, als zijnde ingelogd… Snappen jullie het nog? :unibrow: Nee, ik zie ze echt niet vliegen.
@Bloem: O ja wel hoor Bloem, vind ik het zo af en toe wel heerlijk ff alleen enzo, maar alle voorjaars feestdagen is hij werken en komt dan moe thuis en is dan ziek, zwak, misselijk,
dus geen zin meer om nog iets leuks te doen, zeg maar. :unibrow: Oh, maar verder is tie wel lief hoor! ![]()
Ik heb een goed idee, volgend voorjaar kunnen we best met z’n allen een weekend gaat meeten in Istanbul. ![]()
@Bep: Loepi erbij?
@Besmile: Moest jij je vanavond niet in het ziekenhuis melden? Zo ja, dan wil ik je alvast heel veel sterkte toewensen en hoop dat je snel weer opknapt.
Nou, ik denk dat ik me ook maar even nuttig ga maken hier thuis.
Tot latersssssssss ![]()
zooooo…
dooske dak dr rondloap!
ga zitten in de trein, ding zet zich in beweging en ik denk SHIIIIIIITTTT!! treinkaartje vergeten!! en ja hoor, uiteraard word je dan gecontroleerd… baal baal…
zal maar weer eens een briefke sturen dat ik een sukkeltrutje ben,… kan het altijd proberen he?
Zo goeiemorgen!!
Ben wakker, maar ook weer niet…
Kom misschien vandaag nog langs, weet het niet, voel me slecht en heb nergens zin in…
x
@ cyn… i know the feeling!
weet je wie ik trouwens vrijdagnacht nog tegen kwam in x-bar… A. met de mooie handjes!! :unibrow: hehehee… en de vrienden van je askim ook natuurlijk, maar die irritante probeerde weer heel vervelend aandacht te trekken… grr… wat een loser zeg! heb wel ff gezwaaid naar askim’s beste vriend…
zucht,… mar en ik hadden werkelijk de grootste lol! rolde die nacht pas om half 7 mn bedje in dus was een goeie laatste nacht zeg maar…
@ roanna klopt, vanavond moet ik inderdaad mij in het ziekenhuis melden.
vandaag is ook voorlopig de laatste keer dat ik op het forum ben.
@ besmile, dan bij deze… heel heel heel veel sterkte, succes en beterschap! we zullen aan je denken, hou je taai en zet em op!!
Goede morgen allemaal!
Even heel snel op de thee. Druk gehad met het voetballen, zwemmen, verjaardagen en struinen over de braderie. Zo meteen gaan we naar de vrije markt, is net zoiets als Beverwijk. Maar mag 1 ding niet vergeten vandaag!
@Besmile
Heel veel sterkte de komende tijd maar vooral morgen. Hoop dat het allemaal mee gaat vallen. Ga voor je duimen morgen en knap maar heel snel op!
@Bloem&Cyn
Welkom thuis!!!
Besmile, veel succes in het ziekenhuis, en sterkte
@Besmile: Heel veel sterkte en ik hoop dat het allemaal een btje mee gaat vallen uiteindelijk. Mss kan je moeder of vriendin ofzo ff vertellen of het allemaal goed gegaan is. Ga aan je denken…
Zo, compie begint vorm te krijgen, maar eerst ff saampjes naar tuincentrum en Me*mat geweest. Daar niets gekocht, maar de tuin staan vol. Straks(nu regent het, anders morgen) lekker potten vullen met perkgoed en hortensias enzo… weer kleurtjes in de tuin. Omdat we niet over 3 weken al weggaan kunnen we ervan genieten en dus had ik hubbie meteen aan het karrenvullen gekregen. Zo lekker als je de tuin inkijkt en alles heeft bloemen
@Cyn: Rustig meis…ik denk toch wel aan je…
Hebben jullie dit van de week gelezen…
http://www.telegraaf.nl/buitenland/images/spacer.gif
ma 14 mei 2007,
Passagiers uren vastgehouden op vliegveld Antalya
SCHIPHOL - Ruim honderd passagiers van een vlucht van transavia.com hebben zondag op de luchthaven van het Turkse Antalya onder onaangename omstandigheden vastgezeten. Toen hun vliegtuig een technisch mankement bleek te hebben, moesten de reizigers onder bewaking in een afgezonderde ruimte verblijven. Dat liet transavia.com maandag weten. google adwords
De passagiers hebben daar zo’n zes tot acht uur doorgebracht zonder dat ze op de hoogte werden gebracht over de ontstane situatie. Ook kregen ze niets te eten en te drinken. De luchtvaartmaatschappij betreurt deze gang van zaken en stelt een onderzoek in, zo maakte ze bekend.
Volgens transavia.com moesten de reizigers het vliegtuig verlaten nadat vergeefs was geprobeerd het mankement op te lossen. De luchtvaartmaatschappij besloot daarop technische ondersteuning en reserveonderdelen vanuit Nederland te laten invliegen. Voor de passagiers zocht ze naar vervangende vluchten en hotels.
Voor ongeveer dertig mensen vond de maatschappij een andere vlucht. De rest moest wachten op een tijdelijk verblijf. De luchthaven ving hen op en bracht ze naar een afgezonderde plek in plaats van een normale wachtruimte. Bewakers hielden een oogje in het zeil. Volgens een woordvoerster van transavia.com hebben mensen dit toezicht als intimiderend ervaren, onder meer omdat de beveiliging wapens bij zich zou hebben gedragen.
De zegsvrouw zei dat een dergelijke situatie zich nog niet eerder heeft voorgedaan op de Turkse luchthaven. Wel is het voorgekomen dat passagiers bij een vergelijkbare situatie lange tijd verstoken bleven van informatie. De gestrande reizigers zijn dinsdagochtend, na twintig uur vertraging, teruggekeerd in Nederland. Transavia.com heeft hen opgevangen.
Slordig hoor, staat amper vermeld … transavia met pech…
Goeiemiddag allemaal,
@Besmile: Wens je heel veel sterkte voor morgen en de komende tijd. Denk aan je.
@Bloem&Cyn: Welkom terug.
Heb weinig te melden eigenlijk. Weekend gewerkt, moet over een half uur ook weer richting werk.
Ben op school aan het werk nu. Even hier, maar nog niet echt bij kunnen lezen. Doe ik hoop ik straks.
Vrijdag uren gewacht op Csm*. Weer niet gekomen voor m’n internet aansluiting. Ik zaterdag kwaad gebeld. Dit was de 2e keer. 8 Juni krijgen ze de laatste kans om het in orde te maken.
Gisteren in Eindhoven naar de shows geweest die Nederland gaat presenteren op de Wereld Gymnaestrada in Oostenrijk, aankomende juli. Ik deed eerder al 4x mee aan dit evenement, maar zit nu gewoon op school als het zich afspeelt. En daarbij, ik ga nu toch liever naar Side, naar m’n geliefde.
We zijn bezig met een hamam voor onszelf in het Kervan hotel. Hoop dat het lukt.
Tot straks.
Nog 54 dagen:wub:
@Viva: Dit had ik een tijdje terug al gelezen.
@Bloem: Het was weer mooi. ![]()
@Bep: Bijna, dan mag je weer op de grote toetsen. ![]()
@ fransijn, spannend allemaal hoor! zou je dan…? durf het haast niet te vragen maar zou je dan ook echt daarheen gaan? samen een toekomst opbouwen?
@ beps, ben jij ookal zo van de plantjes? mn pa is ook altijd blij als het regent, zegt ie: is goed voor het tuintje! arch!! ik heb geen tuihuin!! ik heb geen planten!! hahahaaa
zucht… ben bezig met het laatste verslag en zit echt met mijn hoofd daaaaaaaarrr! zucht, mar zit er gewoon nog.
we waren vrijdagnacht samen wezen stappen in x-bar en ik heb zo gelachen met dr, leuke avond! jammer dat ze naar huis ging, maar ja… thats life!