Toerkisch Teatime 27

@ mk… laa da nou precies de bedoeling zijn!

Hoi allemaal
Ikke heb een dagje niets doen achter de rug,… Zelfs ff naar bedje laapielaap gedaan…

Ik kom niet bijgelezen helaas. Morgen gaan de ouders gewoon 4 weken naar Kusa, dus Roanna jij gaat over 4 weken heen…

Tot morgen zo komt Bones

Ow, da’s al gauw dan he? :lol: Wie of wat is bones? :question:

@Linda: Oh fijn zeg, dat het leuk was met eten. Zo, en volgende week weer. Toe maar! :wink:

Wat is het weer rustig hier he?

Staan bij jullie ook niet meer de onliners bovenin?

zo poging 3 tot beddengoed is geslaagd… ga straxxies lekker slapen, maar eerst moet mn hooffie nog wat leger…
ben er wel… maar nie echt zeg maar…

Hallo ben ik weer, paps en mams hier geweest was gezellig, gingen we ineens spontaan uit eten bij een visrestaurant op scheveningen, met de oudjes…was een verrassing, mijn moeder nog gevallen maar viel gelukkig mee alleen haar enkel onder het bloed…

@roanna: was mij net ook al opgevallen dat je niet meer kon zien wie er online is

@ Linda: neee, dat is exclusief drankje. Ze moeten natuurlijk wel iets verdienen ;). En idd, zo klinkt het wel erg goedkoop he… Maar ach, drankje daar kost gewoon normaal, niet van die belachelijke horeca-prijzen. Ik weet eigenlijk niet of het daar helemaal legaal is, maar heerlijk isset wel!

@ Roanna: bones is een serie. Iets met botten.

Lekker slaaaapie doen en morgen heeeeeel veel leren!
Werkze morgen en anders: geniet van je vrije dag!

Toedeloeee:D

@Linda: Oh gelukkig, zag ik het niet alleen. :idea:

@Viva: Oh, wat sneu voor je moeder dan? Verder geen gevolgen?

@cris: succes met leren morgen!

@viva:jeetje, alles nu verder goed met haar

Ja gelukkig wel, ze stapte uit de auto, ze zat achterin en gaat dus achterste voren uit de auto, ligt er een vierkant ijzeren soort van rail, ik kan het niet goed omschrijven, en daar viel ze dus midden in, gelukkig niet op, maar goed ze is 70 dus had zomaar wat kunnen breken…maar haar enkel dus eigenlijk geschaafd aan ijzer…ze had gelukkig geen pijn…

Maar ik schrok me rot

Bloem ik heb je weblog gelezen, ik word er stil van…je schrijf iets op, en iedereen die het leest kan gewoon voelen wat jij voelt…geweldig dat je dat kan…je moet schrijfster worden…zonder gein.

zo ik ga slapies doen ben een beetje gaar, en hubbie wil op de pc een spelletje spelen bij zylom, boekenwurm, is hij helemaal verslaafd aan.

wel te rusten

tot morgen groetjes Viva

@viva: gelukkig, weltrusten tot morgen

Weltrusten allemaal. :wink: Ik ga er ook op tijd in dit keer. (hopenlijk) :biggrin:

truste allemaaaaaall!!

Weltrusten allemaal

Morgen weer werken van 10-17 uur, daarna snel naar huis eten en omkleden en dan naar mijn ouders ivm hun 31ste trouwdag, probeer nog wel even langs te komen hier

werk ze linda!!

En de poort is open…

@Werk ze die werken moeten

@Viva: Gelukkig niets ernstigs…mijn schoonmoeder heeft met zoiets(afstappen van een terrasje) haar heup gebroken…

En verder…ik kom wel langs. Hubbie nog steeds de compie niet inorde. Zit op de laptop te klooien, en ik ben net de weervrouw, zit er steeds naast :biggrin:
Tot straks