Toerkisch Teatime 27

@bloem: goed betaald zeg is bij ons maar 200%, 100% is je normale loon en 100% extra voor de koopzondag

Ik ga stoppen zusje komt er zo aan en dan gaan we weg spreek jullie vanavond weer

@Linda: Oh, zoiets ja. Maar de winkelels in het centrum zelf zijn dus wel dicht?

@Bloem: Ja, dan zal je gek wezen om thuis te zitten voor dat geld. ha, ha.

Veel plezier Linda

@Bloem: Ik wou je nog even zeggen, dat het concert van Blof zoooooo gaaf is geweest vorige week. 4800 man/vrouw uit hun dak.

ja he! super gaaf. over 2 weken mag ik weer… hun eerste stadion optreden. heb net de kaartjes gevonden dus de bergen post hiero
kan me echt niet voorstellen dat hun nog nooit in een stadion hebben opgetreden, dus het zal wel helemaal gaaf worden!
zin an

@Bloem: Ja, dat lijk me ook wel apart. Ik denk dat het anders zal klinken in zo’n stadion, maar wel gaaf hoor! Ik heb ook nog nooit een concert van wie dan ook, meegemaakt in een stadion, maar lijkt me wel een keer wat.

ja ikke ben ook zeer benieuwd…
wat is er allemaal zoal gebeurd hiero?? heb ik nog wat gemist? tis echt geen doen om bij te lezen, maar hoe is het allemaal met iedereen??

Nuh, niet veel bijzonders, dan dat we van de week wel een keer dubbel hebben gelegen met foto’s van Viva. Die was een dagje uit geweest met haar werk en was wezen vliegeren op het strand en had daar zeer komische foto’s van op het forum gezet. Nou, dat heeft ze geweten. :p:unibrow:

En weer lachen ook met Toos en mij en nog een paar anderen, bij het wisselen van deel 26 naar 27.

Maar verder niet veel bijzonders, dacht ik. Je hebt niet echt veel gemist. :wink:

ik had ook nog een berichtje gepost en wilde vanaf daar teruglezen, maar kan het echt niet meer terug vinden… dusse… laa maar dan!

Die hebben we wel gelezen ja. Ik kijk ook nog wel ff.

@Bloem: Pffffffff… dat was ff zoeken hoor. Deel 26 bladzijde 75.

hihi… arme jij
ik dacht gezien te hebben dat het pagina 50 ofzo was, maar allicht is het op gesprongen omdat jullie zoveel gekletst hebben in de tussentijd :wink:
heheheee

ppffff ik denk dat ik er voor nu ff mee kap… kouwe voeten en zie sterretjes van het vele typen en ben pas bij het herbeleven van dag 2
duss…
laterzzz allemaal!

Ik ga er ook ff van tussen. Doe kalm an Bloem :wink:

@bloem
Ik geniet alweer van je verhalen, je schrijft het allemaal zo levendig op, het is net of je erbij bent.

@roanna: de winkels in het centrum zijn hier allemaal gesloten

Zo ben weer thuis was gezellig, lekker bijgekletst en eten was goed. Volgende week zondag weer uiteten, onze ouders gaan dan ook mee, we gaan dan ivm hun trouwdag van morgen

@mk: hoe is het?

ben ik weer… ben maar ff gestopt met het worstelen met het beddengoed… had mn mammie gewassen, maar moet er nu weer omheen… toch vervelend dat dat ding breder is dan lang en ik trap er elke keer weer opnieuw in, dat ik de lange kant erin wil doen… alles er weer uit, maar dan past het weer niet… opnieuw enz enz… heb het dus maar ff aan de kant gegooid… strax nieuwe poging!