Toerkisch Teatime 27

@bloem: mooi verhaal!

Straks gezellig met mijn zusje uiteten bij een wokrestaurant hier vlakbij

@Linda: Oh lekker zeg en wat gezellig! Wij zouden ook eerst uit eten gaan maar de kids wilden naar de bios in Ede voor de film van Pirates off the Caribien en daar heb ik geen zin in. Dus eet ik hier wel wat en gaan we wel een andere keer. :disgust:

Maar dat wokken is ook leuk Linda. Hebben we laatst ook met een personeelsuitje gedaan. Was voor € 29 en mocht je 3 uur lang eten en drinken zoveel als je wou.

Nou geniet ervan!

@ Linda: heeel veel plezier! Is lekker hoor wokken!! Jammie! @ Roanna: geen zin om naar de bios te gaan of geen zin in Pirates 3? Weet iemand waarom ikniet de enter-toets kan gebruiken?

@Cristina: Nou eigenlijk beide niet. Ik kan me toch niet concentreren en zo lang still zitten al helemaal niet. :drugged:

Hoezo is je toetsenbord stuk dan, dat je niet kunt enteren?

zo kletsen jullie in een week 1,5 deel vol en zo is er ineens niemand meer!

@ cristina, ikke heb daar ook zomaar wel eens last van… weet nooit waarom ofzo…
probeer eens met uitgebreide editor of gewoon afwachten, komt het vanzelf wel weer goed

@ roanna en linda …bloos… ben nog laaaaang niet klaar. je wilt niet weten wat voor gedachtes, verhalen in me borrelen maar kost ff tijd en moeite om het allemaal een plek te geven en wat ik allemaal wel en niet wil vertellen,.

@roanna: bij dat reastaurant is het sinds kort € 25.95 van vrij t/m zon 2 uur lang onbeperkt eten en drinken, drinken moet je dan wel zelf pakken wil je een uurtje langer blijven moet je geloof ik €10 extra betalen

@bloem: geeft niet hoor wat je tot nu toe geschreven hebt vind ik al mooi we wachten geduldig op de rest van de verhalen

Gaan jullie trouwens morgen nog iets leuks doen, ik moet werken van 10-17 ivm koopzondag

ikke van 11 tot… uhm? nou ja, weet ik niet, maar zal niet zo laat worden…
tis hier een beetje bud-weer he?

@Bloem: Rustig! Alles op zijn tijd. Wij wachten wel ff. :slight_smile: Per slot van rekening heb je eigenlijk nog een beetje vakantie, al ben je weer hier.

@Linda: Alweer werken? Nou, volgens mij is er hier niks open, dan allen wat meubelzaken en autodealers.

@ linda, ben verbaasd dat jullie nu alweeeeer open zijn. ookal me hemelvaart enzo… lekker is dat!

Ja 2e paasdag, koninginnedag, hemelvaart. 2e pinksterdag, 9 september, 23 september en 2 kerstdag

@ Linda: koopzondag is toch vandaag?? Ik snappem niet helemaal. @ Bloem: we wachten af, je verhalen zijn altijd geweldig om te lezen. Ik heb dit probleem idd ook aleerder gehad. @ Linda: dat restaurant, is dat zo’n nieuw concept dat op het nieuws was? Dat je niet per gerecht betaalt maar per tijd dat je daar zit? @ Roanna: hier in Rotterdam heb je een wokboot waar je voor 15,00 euro onbeperkt kunt wokken, echt heerlijk!

@cris: op zondag en de feestdagen

@cris: dit restaurant bestaat al drie jaar eerst had je altijd een vast bedrag voor eten en kwam het drinken er nog bij op en kwamen ze dat ook aan je tafel brengen, nu een prijs voor eten en drinken onbeperkt voor twee uur en drinken pak je dan zelf. Die wokboot is dat inclusief drinken?

@Bloem: Jij ook alweer werken? :retard:

@Linda: Zit jullie winkel dan in het centrum en zo ja, zijn daar dan ook de winkels open? Of zitten jullie op een woonboulevard ofzo?

@ roanna, tuurlijk!! was eigenlijk vrij, maar voor 350% en als overuren kom ik wel ff de telefoon aannemen en spelletjes spelen… zou het anders ook niet uit kunnen staan … dan was ik langer gebleven

@ cristina, ikke heb er wel eens last van op het werk, maar misschien heb je per ongeluk als html bewerking aangeklikt

@ uit eten gaan… ikke ben dus nu 2x met werk weg geweest. 1e keer was gewoon buffet restaurant, kon kiezen voor 2 uur of 3 uur… al jou kan eet
en 2x keer was dus dat country en western verhaal, ook 1 prijs voor 2 a 3 uur eten… ikke vind dat wel goed, alleen vind vaak het eten nooit zo goed… zijn vaak van die vreetschuren enzo…

@roanna: nee wij zittten nie in het centrum maar op een plein met o.a. doe het zelf zaak, baywinkel, mc d, restaurant, sportwinkel en 2 electrozaken