hoi
Beps…laat eens wat horen,je bent zo stil de afgelopen dagen, nu ben je toch wel een beetje uitgerust…van al het leren…:drugged:
Haaa die
Bloem hoe gaat ie meisje, lekker gehad?
hey bloem hoe gaat het?
He meiden
Ben een btje naar vandaag, of ik teveel gezopen heb, en een kater…Hele nacht spugen…dus een btje uitgeslapen(Roanna bedankt voor het waarnemen van mn taken…
@Cyn: Neem je tijd, en anders ff bellen dan ben ik er voor je altijd
@Bloemmie: Missed you girllie… :wub:
@Viva: 5 Sterren das snel, maar ja, jij post er ook 5 tegen een ander 1 :lol:
Zit nu aan de eettafel, hubbie nog steeds aan het instaleren(gaat steeds niet goed, de suffie,…) Dus dan de laptop maar aan gezet…
Tot straks, eerst eens een koppie koffie proberen
En dan nu het lijstje maar even weer…
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side:smile:
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
O, Beps,…komt toch niet van al die bonbons???
@bep: beterschap
Zo meiden ik ga op slot…misschien vanavond nog ff…straks visite…
doei
@roanna
Boer = met dieren
Tuinder = groente, bollen/bloemen en fruit
Zo noemen wij het.
@viva: veel plezier met de visite, mss tot vanavond
:crybaby: ikke ben kapot, toen ik lag te slapen ging het wel, maar elk bloemmetje en elk wolkje geeft een vreselijk zwaar en verdrietig gevoel…
ben in 1 uur tijd al 3x in janken uitgebarsten waar mn ouders bij waren, dus die dachten meteen dat er ik weet niet wat aan de hand was… f*cking heimwee ook!
heb ongeveer 4 aanbiedingen op zak om gewoon te blijven, en nog 2 extra voor volgend jaar… tis dat ik andere plannen heb, anders was ik wel gebleven. er is zoveel achter de schermen weer gebeurd, dat het me helemaal duizelt, maar tja… heeft ff de tijd nodig om te bezinken enzo…
wat ik wel kan vertellen is dat ik heel veel heb geslapen, gesuft, gedronken en gegeten en vooral heel veel heb gebebt en gedanst.
om de nacht met cyn en askim naar x-bar geweest. vreselijk gelachen om al die bronzige turken, met mar naar mar in marmaris geweest, oude vrienden gezien, nieuwe vrienden gemaakt, turks geoefend, vrijdagnacht met mar weer naar x-bar geweest…
allerlei flarden van momenten in mijn hoofd, alles fladdert, tuimelt en duikt door elkaar… wou af en toe echt dat ik mijn laptop bij me had, om alles van me af te zetten en te schrijven, nu is het een grote kluwe met emotie’s enz…
maar komt allemaal goed… hoop ik
@bloem: sterkte we zijn er voor je
@Bloem: He bloem toch! Is het zo erg? Het was ook allemaal wel weer heftig zo te lezen. Maar wel fijn, dat je het zo naar je zin hebt gehad en dan ook nog aanbiedingen hebt gehad. Zo, toe maar. Mooi toch! Denk er maar goed over na, maar neem er de tijd even voor. Neem nu maar eerst even hier je rust.
@MK116: Oh, dat zou zo maar kunnen dat het zo heet. Ik wist dan niet precies. Weer wat geleerd dus. :biggrin: Ja het ligt gewoon zo makkelijk in de mond van, ik ga ff bij de boer werken. Zeggen ze volgens mij daar ook allemaal, maar dat zal dan wel makkelijker klinken, als ik werk bij de tuinder. ![]()
@ roanna, ja rust en vooral weer afstand nemen…
Heee allemaal! Nou, de enter doet het niet…
@ Viva: gefeliciteerd met je duizendste post !! Bijlezen… 30 pagia´s in 2 dagen? Toch iets teveel van het goede… Pirates 3 viel tegen. Was leuk, maar minder leuk dan verwacht. Beetje clichee. Bloem is weer terug… Sterkte!! Je kunt hier je verhalen kwijt!
@cristina: hoe gaat het met de examens? hoeveel moet je er nog?
@bloem
Het is allemaal wat zeg. De één komt nog beroerder terug dan de andere.
Ik hoop dat je snel de boel weer op een rijtje hebt. We horen het wel als je iets kwijt wilt.
@Bloem: Ik heb net ff je laatste post op je weblog zitten lezen. Prachtig geschreven! ![]()
@ Linda: dinsdag, woensdag en donderdag heb ik achtereenvolgend: scheikunde, biologie en natuurkunde. Daarna ben ik klaar!! Eindgala, wat feesten en dan op naar Turkije!