@Cynthia: Ik kan het me voorstellen dat het iedere keer zwaarder word om afscheid te nemen. Maar je kunt in ieder geval wel weer op een hele fijne en leuke week terug kijken en⦠maar weer op naar de volgende keer. We helpen je er wel doorheen.
@MK116: Nee, dit doet hij nu zo voor het 4e of 5e seizoen/jaar en daarna is hij weer gewoon huisman. :biggrin: Hij had zich er ooit voor opgegeven en nu wordt hij ieder seizoen nog gevraagd om te komen helpen en hij verdiend er zo een leuk zakcentje voor de vakantie mee. Het is dus wel bij een boer, maar die heeft inderdaad geen vee enzo. Heet dat geen akkerbouwer? Misschien kan Marion daar een keer antwoord op geven.
Nou die 1000 die haal ik vandaag wel toch!!!
O cyn, nou we trekken je er wel door heen, wanneer was je plan om weer te gaan???
Roanna, ja het is nu aspergetijd heā¦eet je ze vaak??? ik vind ze heerlijk alleen niet te betalen, ja nu gaat het wel maar toch je bent zomaar 10 euro kwijt voor een maaltje en dan je ham en eieren nog,dus echt goedkoop is het niet
Zo de kat naar buiten gedaan, en mijn ouders komen vanmiddag hierheenā¦
zal tijd worden ze zijn al vanaf maart niet meer bij mij geweest, ik wel bij hun maar zij niet bij mijā¦ach oude mensen heā¦
dus heb ik weer visiteā¦
Dochterlief rijd altijd paard al jaren, was er 2 jaar geleden afgevallen tijdens de galopā¦durfde ze niet meerā¦heeft gisteren een priveles genomen in galopperenā¦en ja het is haar weer gelukt:biggrin:
@Viva:Nee hoor jij geen kletsmajoor. Kletsmarie. :unibrow:
Ik lust heel geen asperges. Vorige week was een neef van mijn man uit Rijswijk hier ,om speciaal asperges bij die boer te kopen. Ikke dus ook ff mee. Nou, geschild en wel en de mooiste soort was ā¬9 de kilo. Huh???
O roanna, je weet niet wat je mist, maar 1 kilo daar heb je echt niet genoeg aan hoor als je alleen maar asperges eet, met zijn 3 tjes⦠ik hoef er geen aardappels bij en aan 3 asperges heb je niet genoeg p.p.
1 kilo is ongeveer⦠12 asperges ofzoā¦
Roanna, het is heerlijkā¦gewoon schillen, koken tot ze zacht zijn, vervolgens in een schaal doen, hard gekookte eieren erbij, lekkere ham, en dan overgieten met een botersausā¦jammmie