Toerkisch Teatime 27

@Cynthia: Ik kan het me voorstellen dat het iedere keer zwaarder word om afscheid te nemen. Maar je kunt in ieder geval wel weer op een hele fijne en leuke week terug kijken en… maar weer op naar de volgende keer. We helpen je er wel doorheen. :wink:

@MK116: Nee, dit doet hij nu zo voor het 4e of 5e seizoen/jaar en daarna is hij weer gewoon huisman. :biggrin: Hij had zich er ooit voor opgegeven en nu wordt hij ieder seizoen nog gevraagd om te komen helpen en hij verdiend er zo een leuk zakcentje voor de vakantie mee. Het is dus wel bij een boer, maar die heeft inderdaad geen vee enzo. Heet dat geen akkerbouwer? Misschien kan Marion daar een keer antwoord op geven.

we zijn alweer over de helft met dit deel

@Linda: Jij ook een hele goede morgen.

Alles al weer schoon in de kast? Ja he, alweer over de helft. Het gaat wel erg snel he de laatste tijd? Wat een kletsmajoors zijn we he? :lol:

Nou die 1000 die haal ik vandaag wel toch!!!
O cyn, nou we trekken je er wel door heen, wanneer was je plan om weer te gaan???

Roanna, ja het is nu aspergetijd he…eet je ze vaak??? ik vind ze heerlijk alleen niet te betalen, ja nu gaat het wel maar toch je bent zomaar 10 euro kwijt voor een maaltje en dan je ham en eieren nog,dus echt goedkoop is het niet

Zo de kat naar buiten gedaan, en mijn ouders komen vanmiddag hierheen…
zal tijd worden ze zijn al vanaf maart niet meer bij mij geweest, ik wel bij hun maar zij niet bij mij…ach oude mensen he…

dus heb ik weer visite…
Dochterlief rijd altijd paard al jaren, was er 2 jaar geleden afgevallen tijdens de galop…durfde ze niet meer…heeft gisteren een priveles genomen in galopperen…en ja het is haar weer gelukt:biggrin:

wie ikke een kletsmajoor…echt niet:smirk:

Nog 2 berichtjes te gaan meiden…

@roanna: alles is al gewassen en bijna alles droog dus vanmiddag alles weer de kast in

@viva: idd je bent er bijna, dan je 5e ster

@Viva:Nee hoor jij geen kletsmajoor. Kletsmarie. :unibrow:

Ik lust heel geen asperges. Vorige week was een neef van mijn man uit Rijswijk hier ,om speciaal asperges bij die boer te kopen. Ikke dus ook ff mee. Nou, geschild en wel en de mooiste soort was €9 de kilo. Huh???

O roanna, je weet niet wat je mist, maar 1 kilo daar heb je echt niet genoeg aan hoor als je alleen maar asperges eet, met zijn 3 tjes… ik hoef er geen aardappels bij en aan 3 asperges heb je niet genoeg p.p.
1 kilo is ongeveer… 12 asperges ofzo…

Hieperdepieperdepiep…1000…sterretje erbij…yippie:wacko::wub:

Nou die neef kocht ook tegelijk een kilo of 5.

Ik weet eigenlijk niet eens of het lekker is, want ik heb ze nog nooit gehad. Raar eigenlijk he? Ga het maar eens proberen dan.

Viva …nog…1

Zooooooooooooo 5 sterren. Gefeliciteerd Viva. :biggrin:

Gefeliciteerd Viva

Gefeliciteerd Viva, ik kom er ook aan.
Maar goed jij bent er net en nu al 1000!!! Verslaafde;)
hahahahahhahahahahah

Groetjes jac

Welkom terug bloemmie en cyn!

@Jac en Bep ook nog goedemorgen/middag.

@Bep: Compie weer in orde? Ik heb vanmorgen maar ff het licht voor een keer aangedaan. :wink:

Zo, ik ga nu eerst ff douchen, want ik zit nog in de babydoll. hahaha :biggrin:

Tot laterssssssssss… Viava ook een gezellige dag met je ouders gewenst.

dank jullie wel,ik heb toch aardig mijn best gedaan dacht ik zo…:o

Roanna, het is heerlijk…gewoon schillen, koken tot ze zacht zijn, vervolgens in een schaal doen, hard gekookte eieren erbij, lekkere ham, en dan overgieten met een botersaus…jammmie

kom op jac,je kunt het gewoon door l*llen