@Cynthia: Jij ook welkom terug. :biggrin: En meid, hoe heb je het gehad? Kan het haast al wel raden. Leuke tijd met askim kunnen doorbrengen ? :wub::wub: Het was zeker weer moeilijk om afscheid te nemen he? Oh, ik ben ook benieuws naar jou verhalen. Vertel!
Goedemorgen op deze pinksterdagā¦
cyn en bloem welkom terugā¦zal wel weer een afknapper zijn om terug te wezen in dit kikkerlandjeā¦
Wie of wie is al goed wakkerā¦
Bepsā¦nog overvol van de chocolade??
Roanna weer wat opgeknapt??
Mk lekker geslapen�?? Zonder alle schopjes !!!
Ja hier alles goed, buurtjes vannacht vertrokken naar Kreta, moet ik op de kat passen 2 weken, ik hoop dat alles goed gaat, hij mag naar buiten, dus maar hopen dat ik hem s avonds weer terug naar binnen krijg.
Was een latertje vannacht half 3 pas mijn mandje inā¦nou ja vandaag denk ik maar even naar mijn ouders toe.
Het weer is hier maar somber maar echt koud is het nietā¦
Hier ook somber en een klein beetje motregen. Ik ga zo weer even verder met de voorbereidingen voor de gevelrenovatie van volgende week. Moet er niet aan denken. Maarja, het is/was nodig!
Vanavond waarschijnlijk met de kids uit eten.
Nou, geniet van het bezoek aan je ouders.
Nog even doorllen voor je ster he Viva!!! :unibrow: Kan vandaag nog!
@MK116: Ja dat klopt MK. Hij is er ieder dag tot en met 21 Juni. Het is n.l. maar seizoenswerk en dat gaat dagelijks door. Aspergers steken. Hij probeert dan ook zoveel mogelijk aanwezig te zijn. Maar toen jij laatst niet lekker was is hij gewoon thuis gebleven en ook volgend week als ze hier komen renoveren is hij thuis. We krijgen nieuwe dubbele ramen, kunsstof kozijnen en deuren en nieuwe kunsstof voorgevel.
Heb een megaweek gehad!!! Echt super gewoon!! Askim veel gezien, en ook met Bloemmie volop lol gehadā¦
Het weer was de eerste 2 dagen niet super, maar daarna werd het steeds beter!! Hele achterkant verbrand, kon zelfs bijna niet meer lopen, en heb daardoor een avond met Askim afgezegd⦠Dan snappen jullie wel hoe erg het was :hihi:⦠Askim heeft 1 dag vrij gehad, en toen ben ik met hem naar Bodrum gegaan, en zijn we samen wat gaan eten⦠Het enige wat jammer was, was dat hij ook voor mij wilde bestellen, en ik dus een turkse pizze kreeg met lamsvlees⦠Haha maar goed beetje aanpassen, en braaf je pizza opeten!!!
Sāavonds wezen āstappenā ben niet zoān danstypje, maar gewoon lekker mensen kijken en samen zijn met Askim, en ook een aantal keer met Bloem!!
Laatste avond was voor mij echt heel ***⦠Ik moest namelijk donderdagavond al afscheid van Askim nemen, omdat hij vrijdag vroeg moest beginnen, en van zijn chef niet tussendoor nog wegmocht⦠Het viel me echt super zwaar!! Het lijkt wel elke keer zwaarder te worden⦠:crybaby: Verder voel ik me nu heel moe, en misselijk⦠(ben niet zwanger) heb heimwee, mis Gümbet, mis Bloemmie, mis Askim⦠Dus ik wil terug!!! Kan echt niet meer zonder hem!!!
@roanna
Bij boer denk ik aan dieren, maar het zijn dus asperges.
Nu dus nog even druk en straks op vakantie weer lekker uitrusten.
En na de vakantie weer wat anders of is hij dan weer thuis.
@cyn
Dat is balen dat je weer zo verdrietig thuiskomt.
Heb je zoān mooie week gehad en dan moet je je vriendje toch weer achterlaten en duurt het weer zo lang voordat jullie elkaar weer zien.