Toerkisch Teatime 27

he Beps…hoe waren de bonbons…lekker zeker…weet je het recept nog…laat eens horen…ik ben heeeeeeeeel benieuwd.

@Bep: Hey Bep. Zag dat je weer terug was. En… hoe was het? Nog niet misselijk aan het worden van al dat chocolade? :stuck_out_tongue: Zou je daar toen ook niet naar toe in dat weekend, toen wij die meeting hebben gehad? Of was je toen ook geweest?

@Viva: Oh viva, nog ff door lul*en, dan krijg je je 5e ster erbij. :biggrin:

ik zie nu pas die sterren, geen idee dat ik er 4 had…wist ook niet waar ze voor dienden…

ik weet ook niet wat die reputatiekracht betekend geen idee…

Nou dat weet ik ook eigenlijk niet. :smirk: Ik weet alleen, als je een bepaald aantal berichten hebt geplaatst, dat je dan een ster krijgt…

Nog even over het weer. Ik zag dat Hans on-line was. Eerder kregen we vaak de actuele weersberichten en verwachtingen van Hans, maar die rubriek zie ik niet meer. :wink:

Ik ga even eten. Kokkie roept me dus…:unibrow: Jullie ook smakelijk eten.

Wij? Uhhhhhhh… gado, gado.

meiden hubbie nog steeds op de compie…, en ik mag er niet bij.nl Zit nu via wii-systeem op WW…
Bonbons heerlijk maar ik loop nu bijna over:puke:. Straks op verjaardagsvisite…meld me nog wel ergens

eetse Roanna, wij…kipkluifjes…op zaterdag altijd iets makkelijks…heb geen honger…heb 4 kuifjes op hoef ik niet meer…

Nou ik had dus ook niet zo’n honger. Denk dat het nog komt, omdat ik de hele dag dat misselijk gevoel had, terwijl ik geen eens chocola gegeten heb. :stuck_out_tongue: Lust ik ook niet eens, dus…

Moeten zo nog wel even afwassen met z’n beidjes, maar manneke zit nog wel te genieten van 2e keer opscheppen.

@Bep: Is tie nog nie klaar daarmee? :unibrow: Doe maar kalm aan hoor hub van Bep. Nou, een geluk dan, dat je via dat andere ding nog ff hier kunt komen!

O ja vergeten te zeggen nog. Voordat ik vanmiddag om WW kwam, had ik al 2 kamers opgeruimd en troep weggegooid, omdat ze a.s. dinsdag hier beginnen met de nieuwe kozijnen en deuren. Moeten ze er wel bij kunnen dus. Pfffffffff wat een werk nog zeg. Nog heel veel troep en zooi van onze zoon, die sinds anderhalf jaar op zich zelf woont.

ach Roanna, het is vervelend de hele boel op zijn kop, maar je meot maar zo denken dat je strak weer lekekr schoon en opgeruimd erbij zit, misschien heb je zelfs meer ruimte over dan je voorheen had.

Maar ik benijd je niet hoor.

Nou Viva voor jou nog 10 te gaan en je hebt je 5 e ster. Ik weet het, stelt niks voor, maar het staat wel leuk. :biggrin:

Nou dan mag ik wel opschieten he,een record gebroken denk ik nog geen 2 maanden lid en dan al naar de 1000 dat verdient een lint toch…

ach jammer kun je niet meer krijgen…

Ik krijg vanavond visite dus kan ook vanavond niet meer langs komen jammer…

Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Nou een fijne avond nog en tot ziens. Ik zet 'm ook ff op de slaapstand :wink: en ga even de kranten van vandaag doornemen.

Fijne avond allen nog. :slight_smile: groetjes.

Allemaal nog een fijne avond,
Roanna, jij ook…en leese…in de kranten…en neem nog die beker thee…

tot morgen.

doei

kom op viva bijna de 1000

Hoop dat iedereen een fijne avond heeft gehad weltrusten allemaal tot morgen

hallllloooo!!

dus toch deel 27? stelletje ouwehoeres!!