@Viva: nou, daar had ik juist helemaal geen last van, dan alleen erg moe zijn en geestelijk niet goed in elkaar, zeg maar. Maar wist ik veel dat het daar door kwam. Ga je allemaal later realiseren.
Heb ik meer van gehoord hotel Marbel!!!
Ik ben in Spanje geweest naar. een hele lijst
fuengirola,
torremolinos
salou
benidorm
lloret de mar
malgrat de mar
callella
furengirola leuk
torremolinos druk
benidorm heeel druk
lloret de mar gezellig
malgrat de mar gezellig en niet zo massaal
callella niets aan die heeft dus geen boulevard
o ik vergeet salou,never nooit meer…bah
Nou ik kan de keren niet eens meer tellen, zo vaak ben ik al en Spanje geweest. Alle bekende plaatsen hebben we al gehad, waarvan Benidorm 5 keer. Malgrat 7 keer. Salou 4 keer enz.enz.We waren zelfs een keer met 18 man met de bus van Arke toen nog, naar Benidorm geweest en dat was pas lachen. Zou ik nu nooit meer doen, maarja toen waren we een stuk jonger. :biggrin: Maar een gein dat we gehad hebben. We praten er in de familie nu soms nog over.
@Turkije-lover: Oke dan hoor ik het wel weer van jou als je terug bent. Het lijkt mij namelijk leuk om dat een keer te doen. Ik ga nu even naar je hotel kijken. ![]()
Goed of slecht Viva.
Nou ik ga jullie verlaten,me ouders zijn hier.bedakt voor het doden van de tijd :biggrin: en tot over een week.Daaaaaaggg
dag meisje heeeeel veeeel plezier…doei…
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii.** Fijne vakantie.**
Zwaai, zwaai ![]()
linda…zo ben je ook weer present…alles al weer opgeruimd???
tjeetje wat is het hier stil zeg…
Hoezooooooooooooo Viva? :unibrow:
Ziet er goed uit Turkije-lover. Alleen een beetje ver van het strand, maarja gratis shuttelen, las ik. En misschien zijn jullie ook heel geen strandliefhebbers. Veel plezier. U ook moeder van Turkije-lover. ![]()
iedereen is weg…
Ik heb net even naar de weersvoorspelling gekeken in turkije…ongelofelijk…nog nooit vertoont volgens mij …regen, en bewolkt, als je nu gaat voor een week naar alanya heb je zo bij zo al 2 dagen regen…pfff
Hoezo iedereen? De rest komt morgen en maandag weer. :biggrin:
Oh, sneu voor Jill dan.
ja, het is echt nog nooit zo onstabiel geweest voor de tijd van het jaar, maar ja dat is in heel europa aan de orde hoor…maar toch je gaat voor het mooie weer…toch
Ben nu wel blij dat ik pas eind Juni ga, alhoewel je het dan ook natuurlijk moet afwachten. Maar die kans is kleiner, hoop ik.
Wij zaten toendertijd ook half Mei in Alanya en hadden de hele week zo’n 30 graden en geen wolkje gezien, als ook het jaar erop in September. Heerlijk temperaturen en geen enkele keer regen gehad. Oja, s,vonds een keer met zware onweer, maar voor de rest prachtig weer gehad.
wij gaan eigenlijk altijd in mei, door mijn werk kan dat nu niet dus gaan we nu in augustus (warm/heet)…2 jaar geleden in marmaris was het ook niet zo goed, maar zo slecht als nu kan ik me niet herinneren…heb ook wel eens een avondje regen gehad in Torba maar was het de volgende dag gewoon weer 30 graden…ook wel een hittegolf meegemaakt maar dat was in juni…vreselijk warm…de turkse mensen zeiden tegen ons dat de wind uit Sirie kwam nou en hij kwam,…echt niet lekker, harde wind maar kokend heet, leek wel een fohn…55 graden in de schaduw…mijn dochter had de blaren op haar voetzolen, van in haar slippers stappen op het strand…nee dat was niet lekker, we waren ook niet zo bruin, je kon gewoon niet in de zon komen, zo heet, om 11 uur in de ochtend was het zwembad gewoon net badwater zo warm…dus niet om verkoeling in te krijgen…het strand dat was lekker, maar niet op te lopen…2 passen en dan heel hard rennen, gevolg, je schept zand in je slippers nou zo vreselijk heet…nee. =We moeten maar afwachten wat voor een weer we krijgen dit jaar. Laat het eerst maar een beetje opwarmen die kant op. Griekenland waar mijn buurtjes vannacht heen gaan, is het maar 23 graden met een noorderwind kracht 4 en bewolkt…is volgens mij ook niet lekker.