Toerkisch Teatime 27

Schiet al aardig op.

Roanna,ben je al weer wat opgeknapt?

Ik hoop voor jou en je moeder dat het wel een beetje weer wordt volgende week, het is hopeloos onstabiel in turkije…en dat voor de tijd van het jaar…ik ben beter gewent hoor.

Ja dat scheelt al.Dan gaat de tijd wel snel ja.En me moeder komt iets eerder deze kant op,zodat ik nog wat bij haar in de koffer kan stoppen:smile:

de buurtje bij mij gaan voor het eerst naar griekenland vannacht, de voorspelling voor kreta is ook niet al te best 23 graden bewolkt, maandag regen…en windkracht 4 nou niet echt lekker dus, ook komt de wind uit het noorden, dus koud…

Kenissen van ons zitten nu ook in Kusadasi en die zeiden het al deze week erg wisselvallig.Hele dag regen dan weer zon dan weer bewolkt dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ja, gelukkig wel! Ben nu alleen nog wat misselijk. Ik weet niet waarvan, want zwanger ben ik niet! :unibrow: Ik heb ook goed geslapen op dat warme kopje thee met veel suiker en die neut erin. Bedankt voor de tip en je aandacht. :wink:

Ik neem bij Trans**** ook altijd die beker koffie en die heerlijke sandwitches en mijn man altiid de poffertjes. Zit hij altijd helemaal onder de poedersuiker. :stuck_out_tongue:

MMMM poffertjes heerlijk hoor.gelukkig dat je je weer wat beter voelt.

Viva,het weer is overal minder dan andere jaren spanje ook veel regen

hahaha ja roanna, maar dat weet je van mannen die kunnen niet netjes eten, en zeker niet iets met poedersuiker…heeft ie van mij ook last van.

ik kan je daar een geweldig verhaal over vertellen. ik heb nog nooit zo gelachen

moet je vanavond weer zo’n bakkie nemen…

Ja he? Het is nu net of we een deel moet volkletsen.:biggrin:

dan hebben we nog aardig wat te gaan.

Mijn man is een volvo rijder, altijd zuinig op zijn auto toen de kinder klein waren mochten ze ook niet eten en drinken in de auto in verband met vlekken

Op een zondag we waren weggeweest, zei mijn man, we halen wel even een patatje en zo gezegd zo gedaan. Vervolgens krijgen de kinderen een preek, van uitkijken, niet met je vette vingers overal aanzitten, stil zitten ect… dus kinderen ze waren denk ik toen een jaar of 9 en 10 zitten braaf achter in de auto met servetjes ect… hun patatjes te eten…
Mijn man neemt een patatje en een broodje speklap met chilisaus, maar ik zet dat broodje op het dashboard en er loopt een druppeltje chilisaus af, op het dashboard, man over ze zeik…ik met een servetje druppeltje weggehaald, niets meer aan de hand.

Afijn we zitten allemaal te eten, pakt mijn man zijn broodje, laat de heleboel vallen broodje op de handrem, chilisaus op zijn schoot, in zijn kruis…alles onder de saus, stoel, vloerbedekking, de hele handrem…enz… zie ik achterin de auto 2 beteuterde gezichtjes, en ik kijk mijn man aan, maar kwam echt niet meer bij van het lachen, op een gegeven moment krijg ik dus echt de slappe lach…de kinderen achterin wisten niet of ze konden lachen of niet, maar omdat ik helemaal slap in de stoel lag, moest mijn man er ook om lachen, vanaf die tijd mochten de kinderen wel eten en drinken in de auto, maar als ik mijn man iets gaf zeiden de kinderen WEL UITKIJKEN HE PAPA. Ik kan het hier schrijven, maar als ik eraan terug denk moet ik weer lachen.

Nou een deel volpraten dat lukt vandaag niet meer of de andere meiden moeten er weer bij komen dan komen we een heel eind maar met zijn 3tjes lukt het niet, hebben we geen vingers meer over.

Oh Viva, ik zie het helemaal voor me. Mijn man is precies zo met zijn auto. Het valt zelfs de buren op. Altijd aan het poetsen en… eten en drinken, liever niet. Roken al helemaal niet. Ook niet toen we zelf nog rookten. :unibrow:

Schiet nu op he Turkije lover? :biggrin: Even doorkletsen nog.

O Roanna wat knap zijn jullie alletwee gestopt met roken, hier rookt iedereen…ik dus ook

Ik bedoelde ook eigenlijk, we zitten nu te kletsen, alsof we een deel moeten vol krijgen. Dat het vandaag niet vol komt, lijkt me ook niet, nee.

Ja noodgedwongen hoor Viva. En omdat ik niet meer mocht roken is mijn manneke er ook mee gestopt. Maar ik vind het nog steeds lekker ruiken, als iemand naast me een shaggie of sigaretje rookt. Alleen in ruimtes waar veel gerookt wordt, vind ik nog weleens stinken.

Turkije-lover, hoelang wachten nog? :biggrin:

Ben je er gewoon mee gestopt of heb je een laserbehandeling ofzo gehad…eigenlijk wil ik er wel mee stoppen…maar weet niet hoe

en dan zegt iedereen moet je er gewoon mee ophouden, nou dan kan je me waarschijnlijk helemaal rollen, en daar heb ik dus geen zin in.

turkije lover volgens mij moeten we je nog een klein uurtje zoet houden of niet???