Toerkisch Teatime 27

o lekker dan, krijg ik ook geen eten meer aan boord

Vorige week had ik me visum in 5 minuten dus dat was lekker snel hoop dat het nu ook zo snel gaat.

ik vind eten aan boord altijd een welkome afwisseling

ja die van jou is nog geldig denk ik alleen moet je moeder er een hebben

Nee je mag het kopen aan boord en de prijzen zijn niet mis hoor,maar ja heb altijd zo iets van de vakantie is begonnen dus dat maakt dan ook niet uit.

Eten aan boord breekt de tijd een beetje he.Neem nu me portable dvd speler mee kan ik een filmpje kijken,want dat deed *nur ook niet.Mijn visum is helaas niet meer geldig had vorige week die van februari gebruikt en die is nu afgelopen.

nou dat is dan nieuw ik heb er op de site van .nur niets over gelezen, dat er nu geen eten meer wordt geserveerd!!! Ja kopen ik vind het op zich niet erg hoor…inderdaad vakantie wat maakt het uit,…maar dan krijg je van die droge boterhammen…met een slap blaadje sla en een plakje kaas die van je brood waait als je het plasticje eraf haalt. hahaha

Ja dat is waar,maar ja als je trek heb eet je het wel :biggrin:.Ik wist het ook niet tot vorige week dus.

verleden jaar met martinai. nog wel eten gehad…in augustus met transavi. maar toen gewoon een sandwich gekocht met een kopje cup a soep…is ook te doen…

krijg je ook geen drinken meer, moet je dat ook kopen bij .nur…???

Wat is het trouwens rustig hier zeg .

jij wist waarschijnlijk ook niet wat je overkwam, dat je geen eten meer kreeg, er is niets van vermeld, is toch raar

Goedenmiddag.

Heb even mee zitten lezen en ik wou ook eigenlijk zeggen, dat jij turkije-lover, toch geen nieuwe visum behoeft te kopen.

Ik vlieg met Mart** Ai* en daar zitten nog wel de maaltijden bij in, maar moest ik ook apart voor betalen bij boeking. Een toeslag zeg maar.

Nee ook geen drinken meer,alles moet je kopen.

Hee zie dat ik net me 1000ste post heb gedaan

ja erg he,ik denk dat iedereen boodschappen aan het doen is voor de pinksteren…

ha Roanna, hoe gaat ie meisje…al wat opgeknapt…

Roanna,mijn visum is 24 mei afgelopen,toen ik vorige week naar huis ging zeiden ze het ng bij de douane,dat ik volgende keer een nieuwe moest kopen,ze zijn maar 3 maanden geldig

nou gefeliciteerd met je 1000ste post…ik moet er nog een paar, maar doe nog niet zo lang mee…

Nou jij gaat aardig hard anders zo kort mee doen en dan nu al bijna 1000 posts

ja ik doe mijn best…

zie turkije lover, zo ben je al weer een half uurtje verder nietwaar…