Toerkisch Teatime 27

O, nou ik vind het niet zo erg hoor hangen op schiphol, is genoeg te zien en te beleven, lekker een bakkie koffie doen…vliegtuigen kijken en mensen kijken heeeeeerlijk, ik heb dat dit jaar niet, wij vertrekken vanaf Rotterdam, en daar is dus echt niets te beleven.

Is je moeder al eerder mee geweest, of wordt dit haar eerste keer??? en hoe lang ga je nu 1 week of langer? veel vragen he, maar ik zal je wel even een poosje op weg helpen in de tijd

Rotterdam is echt erg om vanaf te vertrekken daar duurt het wachten nog langer en met eindhoven vind ik dat ook daar is ook niks te beleven.

Ik ga sinds 2004 elk jaar wel een weekje met me moeder,vorig jaar niet geweest toen is ze met me vader geweest,maar die vond Turkije niks:disgust:.We gaan maar een weekje.

nou eindhoven, ik ben er zelf nog nooit vanaf vertrokken, mijn zoon wel, maar dat vind ik een mijl op zeven om er te komen eerst anderhalf uur met de auto nee, dan maar liever schiphol, maar rotterdam, gaat wel lekker snel, beter dan weer als schiphol, als je dan terugkomt heb je binnen een kwartier je koffer, ik heb op schiphol wel eens 5 kwartier staan wachten tot dat we de koffers hadden.

Wel leuk hoor dat je moeder meegaat… dus zij laat je vader alleen achter…tja wie zijn man lief heeft laat hem thuis nietwaar:unibrow:

5 kwartier tjee zolang heb ik gelukkig nog nooit hoeven wachten komt misschien ook wel dat ik niet in het hoogseizoen ga.Rotterdam en eindhoven heb je inderdaad je koffers snel.Wij gaan nu met de trein uurtje en dan zijn we er…

je gaat nu toch weer naar kusadasi, vind je het niet verveldend om als je daar geland bent, ik neem aan Izmir, dat je dan weer zo lang in de bus moet zitten, dat heb ik nu namelijk ook ik ben 3x in alanya geweest, maar waar ik het meest tegenop zie is die busrit, na de vliegreis, dat heb je naar bodrum namelijk niet binnen een half uurtje ben je in je hotel.

Ja dat zeggen ze he,maar ze heeft er nu meer moeite mee dan andere jaren zegt ze,komt dat ze ouder wordt hahahaha.Me vader redt zich prima hij wordt door iedereen uitgenodigd om te komen eten dus daar hoeven we ons niet druk om te maken

want volgens mij is het ook naar kusadasi ook nog 2 uur met de bus???

Izmir is een uurtje in de bus dat vind ik nog wel te doen,normaal als ik naar Kusadasi ga landden we op Bodrum dan is het pas lang met de bus dus nu valt het wel mee,alleen jammer dat we pas midden in de nacht aankomen.

Ja mijn man zou het niet prettig vinden hoor als ik met mijn dochter een week naar turkije zou gaan, niet dat hij mij dat niet gunt, maar gewoon … ik weet niet…buitenland…en dan 2 vrouwen alleen, hij heeft het er niet op

Mijn dochter ging ook naar kusadasi maar landde op izmir, hoe komt het dan dat je soms om bodrum land??? of heeft dat te maken met de tijd van het jaar ofzo…

Gelukkig vindt me vader het niet erg,en anders had hij een probleem nee hoor grapje,de eerste keer dat ik met me moeder ging vond hij het wel vreemd,maar ja nu is hij er wel aan gewend.

ja het is denk ik een uurtje of 4 morgenochtend ofzo voordat je in je hotel bent nietwaar…

Ik weet niet waar het mee te maken heeft,maar telkens als ik bij crndn boekte vlogen we op Bodrum,en dan waren de vliegtijden ook gunstig s’morgens vroeg heen en eind van de middag pas terug,maar Crndn was nu wat duurder dus vandaar nu een andere reisorganistatie

Ik hoop zelf rond half 3 in het hotel aan te komen.Me vriend zou op me wachten dus hoop niet dat het al te laat wordt.

en nu vlieg je met .nur??

Ja klopt,heb ik vorige week ook mee gevlogen en in februari ook toen kregen we nog eten aan boord vorige week niet meer.

je gaat om 9 uur de lucht in he…4 uur erbij…1/2 uurtje visum en koffer en 1 uur tot 11/2 in de bus zal krap worden half 3