Ook komt als je erg verkouden bent, en je hebt zo’n dreunhoofd de boel ook los, sta je dus gewoon onder de douche te snotteren…maar je hebt niet meer dat wattenbollen gevoel
Marion en Toos, welterusten, lekker slapen…
Roanna wel te rusten…
Nou iedereen is naar bedje toe…
ik doe het deurtje dicht voor vanavond…
wel te rusten allemaal
Nou het zit juist niet vast in mijn voorhoofd, maar meer een kriebelhoest waar je keel zeer van gaat doen.
Nu ga ik.
sleep well.
Weltrusten allemaal.
Viva, doe jij even het licht uit? Truste meisje. ![]()
lichtjes zijn uit…gaaap…slaapies doen…tot morgen…meisjes
Zo net terug van het werk. Ga eventjes bijlezen.
Iedereen die dit nog leest welterusten en anders goedemorgen
En de deur is weer open…
Goedenmorgen allen…
Hubbie is druk met de compie opnieuw te instaleren…dus ik kan niet veel langs komen…
Toets gehaald, 90% en geleerd dat ik HEEL goed moet lezen bij deze toetsen…(naarlingen van die tricky’s ertussen weet je wel…)
Maar vandaag ga ik iets leuks doen(wel verdient na de stress van deze week :retard: )
Ik ga met een vriendin bonbons maken…(en onbeperkt opeten in 2 uur tijd
)
Kom vanavond of morgen nog wel langs…
Ik vertrek vandaag naar Kusadasi net als turkije lover, eindelijk weer naar mijn askim.
Ik ga er lekker van genieten!!
Nu nog even de laatste dingen inpakken en dan op naar Schiphol…
@Dece: Heel veel plezier daar in Kusadasi en natuurlijk lekker genieten weer met je askim :wub: Over precies een maand zit IK er ook. :biggrin: Ja, ja.
Goeie reis en prettige vakantie.
Goedemorgen allemaal,
Beps,veel pleizer met bonbons maken en eet smakelijk.
Dece,ben je er al helemaal klaar voor…
Dece en Turkije lover ![]()
heel veel plezier bij jullie vriendjes ![]()
Heel veel plezier met je Askim,fijne vakantie,
Ooooo Beps, wel het recept onthouden he, misschien kunnen wij ze dan ook thuis maken…vervelend bonbons…
turkije lover, jij vertrekt pas heel laat he vanavond, dat is waardeloos de hele dag wachten tot dat het tijd is om te vertrekken…
pffff Viva zeg dat wel,vertrek pas 10 ver 5 met de trein richting schiphol,dus moet nog ruim 2 uur wachten vind t echt niks.
Nee vreselijk…ja je kunt je boel helemaal strak achter laten dat is het enige voordeel, maar ik zou als ik klaar was lekker de trein pakken, en mijn tijd uitzitten op schiphol, krijg je toch een beetje dat vakantiegevoel
met wie vlieg je dan?? .nur of trans… of martin… of pegas…?
Nou ik vind het hangen op schiphol niks hoor,en me ma gaat deze keer ook mee en die is nog niet klaar ![]()