Toerkisch Teatime 27

Ja is zo Viva. Het stokt zo nu en dan. :lol: Zo komen we er nooit natuurlijk. :stuck_out_tongue:

Ja je hebt wel geboft met het weer hier he op cp…in turkije is het volgens de berichten een stuk minder…onstabiel…harde koude wind…bewolkt … en soms regen…in vind het maar vreemd…normaal heb je toch tegen deze tijd echt wel beter weer in ons turkye

moet ik soms weer foto’s plaatsen is dit deel zo vol, en je beeldscherm ook…hahahahhaa:biggrin:

En ik ga er ook maar mee kappen. Voel me niet zo up to date, weet je wel? :lol: Misschien morgen beter. :wink:

@Roanna: ik neem altijd echineaforce tabletjes 5 keer op een dag en vit C hoge dosering. Knap dan snel op

Ohhhhhhhhh, dan blijf ik nog even. :unibrow:

Ja doe dat Viva

blijf ik ook nog even hangen

Neem lekker een hete beker thee, met honing of suiker, een neut erin,…maakt niet uit wat, als er maar flink alcohol in zit, misschien als je dat in huis hebt citroensap, (anders niet) en een asperine, gelijk onder de wol, en uitzweten, je kunt je morgenochtend dan uitwringen, maar het helpt wel

what!!! foto’s???

Nou weet je Toos. Het is frappant. Dit is nu de 2e keer, dat ik met multivitamines ben begonnen en daarna grieperig word.

Echt waar? Moet zeggen heb ook wel eens van die multivit in zo’n geel buisje gehad werd er hyper van. Neem nu alleen vit C

misschien dat je lichaam het dan zelf laat afweten, als je die multivitamines neemt??? Ik weet het anders ook niet

@Toos
Was echt leuk om te zien. Komen er bekenden in beeld of niet. Veel van mijn collega’s komen daar uit de buurt. Ze waren wel bij het gemeentehuis, schuin tegenover werk ik. Maar dat kon je niet goed zien. Maar goed ook want het is niet veel bijzonders, gewoon een blokkendoos.

Ik denk dat ik dat maar eens doe Viva. Alleen niet met citroen vanwege ander medicijngebruik.(Cholesterol) Maar die kop thee met honing en een neut erin, ga ik morgenavond maar eens proberen. Moet eerst honing kopen.

@Marion:Dat is wel leuk

kan ook met gewoon 2 scheppen suiker, als je de combinatie van zoet, alcohol, en hete thee, samen met een gewone paracetamol neemt, ga je verschrikkelijk transpireren…morgenochtend als je dan wakker wordt heb je het idee dat je helemaal van de wereld bent geweest. Je moet hem dan wel zo heet mogelijk drinken…en een neut dan bedoel ik gewoon net zoveel als in een borrelglaasje zit…het moet wel drinkbaar zijn…als je teveel alcohol erin doet krijg je het niet weg…
Morgenochtend lekker onder de douche en je bent herboren…

Meiden klets er nog lekker even op los! En voor straks welteruste.

Maar ik ga afhaken
@Roanna: beterschap

Truste…

Oke in ieder geval weer bedankt voor het meedenken. En ach, ik ben nu een maal niet normaal van lijf en leden, dus zal het daar wel door komen. :lol: Gaat wel weer over, eer ik een jongetje word.

Nou, ik zie nog geen foto’s dus… adios. Truste allen. :biggrin::wink: