jaaaa en om 7.07 uur dan toch he…mk…:idea:
Heb al van alles gehad. Van boblijn tot superkort. Dat heb ik nou ook, lekker makkelijk. Even gellak, handen erdoor en klaar is clara
O Toos dat is wel lekker, beter als in een hotel ofzo, geeft toch een andere sfeer als je bij die mensen mag blijven…
7-07-07 klinkt goed, zou ervoor gaan
@toos
Gaan jullie dan vliegen?
Lief dat ze jullie hebben uitgenodigd.
@viva
Die stiekjes hebben ze wel in hele leuke fluoriserende kleurtjes, geel, groen, oranje en roze
![]()
heb je een foto…waarschijnlijk heb jij heel dik en makkelijk haar, ik moet het iedere dag wassen om de haarlak te verwijderen die ik nodig heb om nog een beetje netjes erbij te lopen, ik heb wel gewillig haar je kunt er eigenlijk alles mee doen, maar leuk vlotte modellen moet je toch wel een beetje dikker haar voor hebben, als ik mijn handen door mijn haar doe, en er gellak op spray…stort het totaal in,gellak is namelijk nat…en dat werkt dus niet:mad:
@Viva: Is zo, 5 jaar geleden mochten we ook bij die mensen blijven, hadden ze speciaal gekookt wat mn moeder lekker vond.
nou gekleurde elastiekjes…ziet er dan helemaal niet uit, kan ik me beter maar kaal scheren, als suger lee hooper…postuur heb ik ook al bijna…nou ja ietsje minder maar scheelt niet veel ze is nu 35 kilo afgevallen en weegt geloof ik nu 95 kilo…dat weeg ik nog niet…maar ga aardig die richting op…kan ik hier weer een foto plaatsen zodat heel ww plat ligt van het lachen:lol::biggrin:
wat een schatten van mensen zeg, dat zijn van die mensen die hun hart op de goede plaats hebben zitten, en ook nog meedenken nietwaar.
Ik ga jullie weer verlaten, nog even op bed tv kijken en dan lekker slapen.
Hoop tenminste dat ik een beetje lekker lig, kussen hier, kussen daar. Valt af en toe niet mee op zo’n dikke buik te hebben. pfffff
Ik heb heel makkelijk (kort) haar vind ik zelf. Ik kleur het ook meestal zelf en een kapster komt altijd bij mij thuis om het weer een beetje in fatsoen te knippen. Momenteel heb ik het blond, maar het was goudblond en door de zon weer verbleekt.
Weltrusten MK116 en doe het rustig aan he? Slaap lekker. ![]()
@viva
Wel lekker makkelijk een kale kop, lekker snel klaar met douchen.
Dan nog zo’n mooie suger lee jurk erbij en dan is het feest compleet…
@MK: Ja we gaan vliegen en dan 4 uur rijden.
@Viva: kijk bij mijn vakantiefoto’s, heb het nu nog wat korter. Ik heb heel makkelijk haar, stort wel gauw in als ik er niks in doe. Doe er eerst schuim in en dan gellak, heel even laten drogen en dan handen erdoor. Zit het de hele dag goed. Wind en stormbestendig
Sugar Lee Hooper. :lol: Ohhhhhhhh
Jullie ook alvast voor straks:
SLAAP LEKKER!!
@MK: Rustig aan doen en welterusten
@Viva: Als jij zo’n foto plaatst is dit deel ook zo vol
Heb ik jaren geleden geleerd op de zwangerschapsgym, ga op je zij liggen waar je het liefste op ligt, je hoofd op een kussen, 1 arm naast je hoofd, 1 arm op de zijkant van je buik en een kussentje tussen je benen…en dan ontspannen…
was toch ook de bedoeling om een deel snel vol te krijgen, of heb ik het verkeerd begrepen:teeth: