@viva
De ene keer werkt dat wel en de andere keer helaas weer niet.
Soms blijf je draaien en ligt echt niets lekker en soms is er niets aan de hand. En morgens als de wekker gaat, dan heb ik ook nergens last van, dan lig ik altijd heeeerlijk.
lekker slapies doen mk…goed uitrusten voor morgen…weer een lange dag…
Ik ga nu echt, doei!
ja mk. de baby ligt dan gewoon een beetje zwaar te zijn, voel je vanalles, en als je net wegdoezeld, begint er eentje te schoppen of te duwen…ik kan het me nog wel herinneren … he meissie slaapse…
Beps,gefeliciteerd top dat je het gehaald heb.
Linda,lekker dat je het leuk gehad heb.
de rest vergeten,maar wens jullie allemaal een heel prettig weekend
he turkije lover heeeel veel plezier he morgen weer lekker naar turkye…
Nog 1 keer voor Turkije-lover. Wij gaan naar hotel Ozcelik. Fijne vakantie weer hoor en ga weer lekker genieten. ![]()
Ik ben trouwens een beetje grieperig.
Ik moest gister erg hoesten en heb daardoor slecht geslapen en zweettte me kapot. Ben vandaag met paracetamols op de been gebleven en neem er voor het naar bed gaan ook nog maar een paar in. Als ik nu hoest, bonkt mijn hele hoofd. Grrrrr!!!
@turkije-lover: veel plezier! geniet ervan!
@roanna:beterschap
Neem een grog…dat werkt…
Ik ga zeker genieten.
Roanna,hotel Ozcelik ken ik wel ben ik vorig jaar vaak langs gelopen ziet er netjes uit.De straat over steken en je ligt aan het stadsstrand.
probeer de foto bij mijn profiel te wijzigen effe kijken of het gelukt is
niet dus
nog een keer test
help wil niet lukken wat kan ik fout doen
sla je het wel op
Oh Linda, dat kun je even aan Toos vragen hoe dat moet. Zij is hier de computerdeskundige. ![]()
@Roanna: Beterschap en truste…
Ga nog even wijntje drinken en dan naar mn mandje toe. Welterusten en fijn weekend/ pinksterdagen
Ja en Viva natuurlijk he! Weet ook heel goed hoe je foto’s moet plaatsen. Toch Viva? :biggrin:
toos truste jij ook een fijn weekend