Toerkisch Teatime 27

En wat ga je laten doen??

@MK
Nee hoor, nog steeds niet klaar. Hebben een grote, bewerkelijke tuin. De laatste 2 jaar niet heel veel aan kunnen doen omdat het te druk was op het bedrijf. Was daar hard nodig. Moet nu dus extra veel doen.

@Roanna
Cyn is vandaag een week weg, meen dat ze 15 dagen ging maar weet het niet zeker.
Bloem komt morgen naar huis maar ze vliegt pas 's avonds.

@toos
Begreep ik goed dat jullie het as in Noorwegen willen uitstrooien?

he crazymar, lekker daar, of valt het weer wat tegen de voorspellingen zijn nou niet echt om over naar huis te schrijven…nog veel plezier daar in marmaris… en wij verwelkomen cin en bloem van het weekend weer.

@Toos: Dat zijn nog eens goede berichten dan. Hopen maar dat het door gaat.

Oh Toos, hebben wij ook weleens gehad. Gingen naar de winkel voor oplaadbare batterijen en kwamen thuis met een LCD-tv. :unibrow: Maar heb je nu ook een bikini en slippers dan?

@Crazymar: Hee, wat leuk om te lezen. Fijn dat jullie het allemaal zo naar 't zin hebben. Geniet er nog even van en de groetjes daar hoor! :wink:

Was bruin op bruin. Het was een nieuwe soort verf, maar waren veel problemen mee. Na een week werd het al vaal en kam er uitgroei. Kwam mn asblond er weer door

@toos
Alleen kleuren, doe het om en om, ene keer wel knippen en de andere alleen verf. Moet alleen nog even kijken wanneer ik de volgende afspraak plan, want dan komt de uitgerekende datum wel erg dichtbij.

Lieverd geef het tijd,…dat is de enige manier…

@viva
Ben iemand die van plannen houdt :smiley:

@Mk: Ja, mijn vader wilde in noorwegen uitgestrooid worden, op dezelfde plaats als mijn moeder. Ze kwamen daar al een jaar of 20 en hadden daar ook vrienden. Ze wilden eigenlijk daar definitief naar toe, maar toen werd mn moeder ziek en kwam er niks meer van. Die vrienden zetten ieder jaar op kerstavond kaarsen neer op de plaats waar we haar hebben uitgestrooid en herdenken haar en straks hun allebei in de kerk. Mooie gedachte he
@Roanna: Nee dus geen bikini en slippers, alleen een camera

ik weet echt nooit wat ik met mijn haar moet doen, wil het eigenlijk altijd naar een boblijn laten groeien en als ik halverwege ben, dus al 7 weken voor schut loop, laat ik het toch weer kort knippen, maar eigenlijk wordt het altijd verknipt, ik heb heel dun haar, en aan de voorkant een hele dunnen inplant terwijl achterop het haar veel dikker is en veel meer inplant, dan knippen ze het weer te kort, en wil het weer niet zitten, ooit met de kerst echt verknipt, kon er geen borstel of fohn opzetten, ik leek wel een stekelvarken en dan ook nog een met happen,

Hebben jullie niet een idee voor mij ook moet ik altijd coupe solei zetten, om het stug te maken, ik heb het nu weer helemaal geverfd maar dan is het net poppenhaar zo verschrikkelijk slap, dus ik moet weer aan de plukken en dan ook nog met waterstof 12 % want ander helpt het nog niet

@toos
Moet je dus nog een keer gaan shoppen om de rest te halen :wink:
Mijn zwager woont in Noorwegen, wij zijn daar 2x geweest.
Dat wordt dus nog wel een reis voor jullie, het ligt niet echt om het hoekje van de deur.

Niet alles in het leven kun je plannen hoor…ook al wil je dat zo graag, soms overkomen je dingen, die je van te voren niet had kunnen inschatten.:nod:

@Viva: Ik weet dat het tijd kost en dat ik de tijd moet nemen, maar je moet door

@Linda
Jammer dat jullie elkaar niet hebben gezien.

@Toos
Wil altijd teveel … de aard van het beestje. Leuk een nieuwe camera, bikini en slippers de volgende ronde dan maar. Zou ook een aktie van mij kunnen zijn.
Spannend … zou mooi zijn als het huis verkocht is voordat jullie op vakantie gaan.

@Mar
Leuk een berichtje uit Turkije! Veel plezier op de boot.

@viva
Lekker prakkie dus op je hoofd :wink:
Als je het langer wilt, dan zul je daar toch echt door moeten, ik heb al 20 jaar halflang haar. En dat houden we ook nog maar een tijdje zo. Vind een staartje ook altijd erg makkelijk.

Helemaal waar Toos, maar neem ook je tijd…echt je kunt wel aldoor door gaan, maar dan kom je jezelf na verloop van tijd toch echt tegen.

Ik heb bedacht dat 07-07-2007 wel een leuke geboortedatum is. Lekker 5 daagjes eerder dan uitgerekend. Ik denk dat ik daar maar voor ga :smiley:

ja mk ik weet het maar lang haar is helemaal niet aan mij besteed, echt als je dan een staart wil maken in mijn haar, heb je genoeg aan een elastiekje die kinderen op hun beugel hebben om 2 kiesjes naar elkaar toe te trekken… geen gezicht

@MK: Ja vreselijk he moe ik nog een keer shoppen. Wij gingen vroeger ieder jaar naar Zweden en Noorwegen. De bedoeling is om de ene dag heen en de andere dag weer terug te gaan. Die vrienden van mn ouders hebben ons uitgenodigd om de avond bij hun door te brengen. We gaan met 8 man, dus dat is wel heel lief.