Toerkisch Teatime 27

@ ben idd weer thuis, ben druk bezig de spullen op te ruimen, moet nog was draaien, allen nieuwe kleren opruimen, post doen enz

was super doe morgen heel mss vanavond een uitgebreider verslag

@mk: hoeveel uur werk je nu nog? hoeveel uur ga je per week werken na de bevalling?

**:turkey: **[SIZE=4][COLOR=red]Turkije lover: 26 mei - Kusadasi :turkey:[/COLOR][/SIZE]

Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet

MK: 12 juli - uitgerekend

Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side

Turkije-Fan: november - verloven

Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN

En dan de verjaardagen nog …

28/6 Toos

25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan

Ga zo de bank op, heb het ff helemaal gehad, last van mijn bekken. Vanmiddag weer teveel in de tuin gewerkt. Leer het ook nooit om dat eens met mate te doen :retard:.

@Linda
Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Filiz toevallig nog tegen het lijf gelopen?

@linda
Leuke vakantie gehad dus!!!
Nieuwe kleren? heb je flink geshopt?
Ik werk nu 40 uur per week en straks weer. Ik wil dan wel kijken of ik mijn werkzaamheden niet in 4 dagen kan prakken. Eerst maar zien of dat een beetje wil lukken, ik wil mijn huidige functie namelijk niet verliezen.

Het is hier de hele dag schitterend weer geweest, nu wordt het bewolkt. We zien wel of er nog regen of onweer komt.

Tuin klaar?
Nu heb je eindelijk tijd om op je nieuwe tuinset te zitten en is het mooie weer over :disgust: :retard:

@Linda: Oh, fijn te lezen dat jullie het weer zo leuk hebben gehad. Nu maar weer op naar Kreta he?

@MK116: Nou zeg, dat vind ik knap van je met 2 kleine kids en dan toch 40 uur werken.

By the way. Wanneer komen Bloem en Cyn eigenlijk terug? Dit weekend toch?

Helaas Filiz niet gezien we zijn rond 14 maar gaa rijden ivm de pinksterdrukte was goed druk op de week ook file gehad dus op tijd gaan rijden en elkaar daar helaas niet getroffen.

Turkije lover &Dece een hele fijne vakantie !!!
@Linda: Leuk gehad in CP??
@Sev: Blij dat je weer bent
@Marion: Niet teveel willen doen he, je kan beter van je tuinset genieten
@Bep: Goed hoor dat je je toets hebt gehaald. Op nar de volgende
@MK: Laatste loodjes, nog even doorbijten.

Met de rest alles goed??

Gisteren wezen shoppen. Ging voor een bikini en slippers en kwam met een nieuwe camera terug:D.
Vandaag heeft de makelaar gebeld over de bezichtigingen. Hij was heel tevreden, mensen van vandaag zouden het graag willen, hebben hun huis te koop sinds deze week. Hij vertelde dat het er naar uitziet dat dat verkocht gaat worden. Als dat zo is dan willen die mensen met ons in onderhandeling. Ik hoop het zo. De makelaar beloofde me een spannende week. Afwachten maar

Hey allemaal
vanuit een internetbar in Marmaris ff een kort berichtje. Gaat helemaal prima hier. Gisteren zijn Mar Mier en Bloem op bezoek geweest. Was erg leuk en erg gezellig. İdd Bloem en Cynthia komen dit weekend weer terug naar Ned. Met mijn werkvakantie gaat het echt goed. De meiden hebben t zo naar hun zin en genieten echt van alles. Morgen lekker varen!
Spreek jullie volgende week wel weer. İedereen alvast een fijn weekend.
Dikke knuffel

Vanavond naar de kapper geweest, weer geknipt en gekleurd. Was net 4 weken geleden ook gedaan, maar volgens mij was het waterverf. Dus opnieuw gedaan met ander spul en voor niks. Was weer een meevallertje

@toos
Dat is goed nieuws Toos, zou toch mooi zijn als jullie dit hoofdstuk af kunnen ronden.

@Mar: Nog een hele fijne werkvakantie!!!

@crazymar
Lekker joh dat je zo geniet en super dat jullie een leuke dag hebben gehad gisteren. Geniet nog even, het is zo weer voorbij!

@MK:Dat is een ding wat zeker is, als dit nu gaat lukken en we hebben de as uitgestrooid dan kan het boek dicht. Kunnen we beginnen met verwerken.

Ik moet morgen naar de kapper.

welke kleur heb je dan toos, rood op blond dat is er altijd zo uit, of bruin op blond dat wil ook niet echt goed lukken