Toerkisch Teatime 27

@Marion: euhm…euhm…wanneer de praktische ? Neem eigenlijk week per week en de week die moet komen heb ik enkel vrijdag…LES ! :smiley: (tijdvulling)voor de rest gewoon vakantie ! En volgens mij heb ik het er tamelijk goed vanaf gebracht, zeker ben je pas als je de punten krijgt. Maar als ik zie hoe de andere mensen in mn klas presteren en zich gedragen, denk ik wel dat ik er goed voor sta, ben een goede leerling :so: haha…

Hallo allemaal.

Ben ook weer thuis van het werk.

@Viva: Ik heb net de 2 zorgpasjes binnengekregen en die blijven geldig tot vertrek uit Turkijke. Eigenlijk best zonde, dat ze voor 1 reis zo’n pasje aan gaan maken. Ik dacht dat het dan het hele jaar ofzo geldig was. Maargoed, ik heb ze. Die E-111 formulieren komen nog.

@Bep: Ik weet niet of je nog gaat toeren van het weekend , maar er is hier op Buschloo een Harley weekend. Ik zat net bij die grote telefoon bij de bushalte en de een nog mooier dan de ander, kwamen voorbij gesjeesd. :biggrin:

Verder weet ik het al niet meer . Oja Sev, leuk dat je weer even van je laat horen. :thumbsup:

@Marion: Enneh… nog op je tuinset kunnen zitten vandaag? Het is hier nog steeds zonnig en warm. Ik heb de IS in de wasmachine en die draait nu, dus gaat het straks nog lekker buiten droog wapperen.

Wisten we al toch :D, you are the best!
Het is dat je te ver woont want anders had ik nog wel een paar voeten om te trainen (geen schimmelnagels en zonder zweetluchtjes)

@Roanna
Nee nog niet, ben aan het werk dus kijk er ff naar tussen de bedrijven door.

Oeps Marion, dan had ik zeker niet goed gelezen. :redface: Sorry en werkse nog even dan.:wink:

Cris,veel plezier vanavond bij de pirates.

sev,hier alles ook goed,morgen weer naar Turkije :biggrin:.Hoop dat je examens goed gegaan zijn.

@Turkije-lover: Jij gaat weer naar Kusadasi he? Nou, ik ben zeer benieuwd hoe wij het gaan hebben daar eind Juni. Ik heb er in ieder geval wel zin in. :biggrin: Het hotel lijkt me ook mooi, dus dat gaat vast goed komen.

Jij in ieder geval weer heel veel plezier daar en ga ook nu weer lekker ervan genieten. :wink:

@Turkije-lover: véél plezier !

@sev
Hi, je bent er weer :smiley:

Dank jullie wel,morgen om half 9 s’avonds ga ik de lucht in.

Roanna,ja ik ga weer naar Kusadasi,welk hotel zit jij volgende maand?

ff snel… kom morgenmiddag wel uitgebreid maar kheb mn toets gehaald…:biggrin:

Zo, de boodschappen weer binnen en nog ff koffievisite gehad, dus nu weer ff tijd voor WW.:biggrin:

@Turkije- lover: Wij gaan naar hotel Ozcelik. Ligt bijna aan het strand.

@Linda1980: Welkom terug! En hebben jullie het leuk gehad? Vertel!

@Bep: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

goed gedaan Bep go girl:tongue:

Linda, kom op vertelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Goed gedaan Beps!!!

waar is het lijstje???

We zijn niet erg spraakzaam he? :unibrow:

Nee :wink:

@beps
Super hoor!

Ik heb weekend! Lekker weer 3 dagen vrij enne nog maar 12 werkdagen :wink: