@viva…jaloers…ben beter gewend dan dit…!! ![]()
Filiz,volgens mij is Linda nu in kempervenne,maar dacht dat ze vandaag weer naar huis ging.Jij veel plezier daar.
@filiz
Linda komt idd vandaag weer thuis.
Hier is het ook al de hele morgen bewolkt, hoor het in de verte zelfs al donderen :frown:.
@Viva
Ga ook maar aan de binnenboel beginnen als het er hier zo meteen uit gaat vallen. Had vandaag eigenlijk nog een tuindagje gepland.
@Dece
Ook voor jou natuurlijk …
Veel plezier in Turkije, geniet van je askim!
@Filiz
Linda hoopte je nog tegen te komen in Kempervennen.
@Turkijelover
Ben benieuwd dan hoe lang je gaat blijven.
Marion,Ik ga gewoon uit van het een week en mocht het wat langer kunnen dan is dat leuk meegenomen :beef:
@Turkijelover
Hoeveel dagen kan je eventueel nog blijven dan?
oke…dan zal ik ook opletten of ik haar nog zie…!! zou leuk zijn:D
we gaan nu vertrekken…doeidoei…xx
Marion,hooguit 3,dus we zullen het wel zien.
@filiz
Veel plezier!
@Filiz
Veel plezier! Zou mooi zijn als jullie elkaar nog zouden treffen.
@Turkijelover
Ben benieuwd maar ben bang dat het duur uit zal vallen.
Sev,zie dat je online bent hoe gaat het met je??
Marion,ik heb geen idee heb 1x hier 2 dagen bijgeboekt en dat kostte toen €50,00 pp,dus dat viel nog wel mee.
@Turkijlover
Zal er ook aan liggen of je een pakketreis hebt geboekt of ticket en hotel apart. Vorig jaar zat er een vrouwtje bij ons in het hotel. Haar dochter werkte in het animatieteam en zij was voor 3 weken op vakantie (pakketreis). Van de eigenaar kreeg ze gratis verblijf zolang ze wilde dus ging ze 5 dagen bijboeken, de terugvlucht kan dan niet gewijzigd worden dus ze moest een enkeltje naar Duitsland. Moest zo rond de 300 euro betalen voor het ticket. Was wel in oktober en nog vrij druk.
Meiden ik heb het formulier binnen wat je nodig hebt in Turkije voor je ziektekostenverzekeraar… het heet N Tur/111 staat helemaal ingevuld op naam en de periode dat je in turkije bent…in het nederlands/engels/turks…het is gewoon een betalingsbewijs als het ware…
Zo heb eventjes gewerkt en nu thuis en dan moet ik weer werken.
Er is een zieke en jij ik ben BHVer nu dus moest ik werken omdat degene die ziek is ook een bhv er was.
Dus ik moet straks 4 dagen late dienst draaien en dan 2 nachten. Dussssss
heel onregelmatig.
Maar goed nog weer een paar weekjes 15 om precies te zijn en dan weer op vakantie!!!
Sorry hoor ben er nog een beetje vol van.
Iedereen voor nu een fijne dag, geniet er maar lekker van.
Groetjes jac
het is weer rustig hier. Maar goed ik ga me omkleden!
Groetjes Jac
o ik wou nog eventjes de 900 halen dus moet ik nog een berichtje hier achterlaten.
Trouwens vanavond is er hier ryhtem en blues night.
Groetjes Jac
[quote=“turkije_lover, post:191, topic:29196”]
Sev,zie dat je online bent hoe gaat het met je??
[quote]
@Turkije-lover: alles gaat goed met me ! Theoretische examens allemaal achter de rug, nu nog praktische. Alleen alles zo druk druk druk
maar ik kan niet klagen, alles super !
Met jou ?
Groetjes sev x
HEY SEVKE, BLIJ JE WEER HIER TE ZIEN!!!
IK STA IN ALLEBEI DE LIJSTJES TWEEDE, JOEHAAAAA!!!
@ De zongenieters: hier isset ook heerlijk. Ik heb de afgelopen drie dagen heel de dag in de tuin gelegen, verder niets gedaan. Zonde van mijn tijd, maar kleurtje begint al te komen.
Sorry voor het egootje ;). Ik ga zo weg, vanavond naar Pirates 3, lijkt me echt een topfilm :D.
**Turkije lover: heeeeeeeel veel plezier!! **
@Sev
Hoe denk je dat je de theorie-examens gemaakt hebt, viel het mee of tegen?
Wanneer moet je de praktische? Kan ik voor je duimen dat je geen zweet- en schimmelvoeten onder je neus krijgt ;)!
@Cris
De zon is er hier nu ook door, is meteen lekker warm dus maar in de tuin aan het werk.
Heb inmiddels ook een aardig kleurtje. Vroegen gisteren op kantoor waar we geweest waren in de vakantie, ze dachten dat we naar Turkije waren geweest. Niet dus … is allemaal van de Nederlandse zon.
Veel plezier vanavond bij Pirates!!