Toeristenvisum Turkije

maar turkije-fan der vraag was of zij 1 visum aan kan vragen terwijl zij stage loopt

Over deze info had ik heen gelezen, :redface:

Ik dacht dat haar vraag in het algemeen gesteld was, vandaar mijn reactie.

nee geeft niet,in de 2 vraag zij ze dat ze stage gaat lpen,en dat zij 19 is,maar voor alle visums heb je 1 vaste baan nodig,met 1 inkomenseis die de ind vaststeld,al heb je 1 jaar contract,als je maar aan de salariseis voldoet die de ind vraagd,ook omdat je ,je 1 kopie van de salaris stroken van de afgeopen 3 maanden moet overhandigen,volgens mij moet je toch 21 zijn ook al is het om 1 vakantievisum aan te vragen,maar anders moet zij op site,s gaan kijken die wij doorgegeven hebben

hai hai…
Ik wil dus ook mijn vriend in de winter hier heen halen voor 2 weekjes vakantie… en me ouders zullen garant staan.
Maar nu hoorde ik weer dat als hij studeerd… dat het ook weer anders gaat ofzo.
En hij is dus nog niet het leger in geweest… kan dit voor problemen zorgen? Ben nu een beetje informatie aan het verzamelen… maar de 1 zegt dit en de ander dat … hoop dat hier iemand het weet.

liefs…

Volgens mij krijgen ze gemakkelijker een visum als ze studeren. Heb ik ooit eens gehoord van mn zus haar toen vriend (10 jaar geleden)… ik weet niet of het ondertussen al veranderd is of zo…

@sweetdaantje
op Taliha heeft een jongen die studeert en nog het leger in moet visum gekregen. dus het is mogelijk :wink:

als je vriend studeerd zijn er andere regels,moet je even kijken op de iste van de ind,ofmix-coupels site,want ze kunnen hier ook studeren,maar de regels zijn dan heel anders.of even kijken op de site van het nederlands consulaat in istanbul of ankara.

daar ben ik weer!!

stel mijn vriend heeft €34 per dag. dan hoeft er toch niemand garant te staan en kunnen we het toch proberen? dit heb ik begrepen van de site van ind.

hoef geen informatie meer weer al genoeg :wink: