Hoi Hoi,Eind april gaan wij samen op vakantie naar Mexico voor 16 dagen. We hebben een vaste standplaats in Playa del Carmen.Ik kan nergen duidelijk informatie vinden over een visum of toeristenkaart.Heb ik een visum nodig voor een 16-daagse vakantie in mexico? Zo ja, waar kan ik deze het beste halen?Heb ik een toeristenkaart nodig voor een 16-daagse vakantie in mexico? Zo ja, hoe kom je aan deze kaart? Is hier een pasfoto voor nodig?Vast bedankt voor de tips en reacties!!Groetjes,Dries en Mieke
Hola,
Je hebt wel een visum nodig voor mexico, maar dit krijg je gewoon in het vliegtuig. je moet een papiertje invullen en that’s it. Geen zorgen maken dus.
Groetjes
Ok, mooi, dank je wel voor de info!!!
Klopt. Bij binnenkomst krijg je een visum van 180 dagen. Red je het dus makkelijk mee.
Wouter
Ik neem aan dat het niet uit maakt als vanuit duitsland vliegt met een duitse maatschappij.
We hebben namelijk de reis via een duitse organisatie geboekt.
Wat kost dat visum eigenlijk?
groet,
dries
zit bij je vliegticket inbegrepen…en maakt niet uit nee
Bij binnenkomst in Cancun krijg je geen 180 dagen hoor voorheen was het 90 dagen en het laatste jaar is dit 30 dagen wat standaard op het visum wordt geschreven. In Merida was dit ook 90 dagen wat ze tegenwoordig doen zou ik niet weten.
Indien je langer wilt of moet hebben dien je hier wel op te letten en duidelijk zeggen dat je langer nodig hebt.