Toerisme werk in Amerika?

Hee allemaal!

Tijdje geleden dat ik heb gekeken op dit forum, maar er zijn wat dingen veranderd voor mij. 1 jaar geleden wou ik graag werken in de Game industry, maar na goed nagedacht te hebben ben ik ermee gestopt. Ik ga nu Toerisme studeren in Leeuwarden. Uit eindelijk krijg ik dan verschillende diploma’s. Diploma’s voor Toerisme en voor Management.

Nu vroeg ik me af, zou ik werk kunnen vinden in Amerika en dan vooral Los Angeles, in het Toerisme vak? Het is nog steeds mijn droom en doel om daar te wonen en werken namelijk. Ik ben ook van plan om m’n Engels sterk te verbeteren. Het is niet slecht hoor, maar ik wil echt goed Engels kunnen spreken.

Zou ik bijv. kunnen werken voor een vliegmaatschappij? Of in een hotel? Of alle andere toerisme banen die er zijn? Ik kan zelfs nog iets met m’n management diploma doen.

Tom

:USA:

Hoi Tom,

ik denk dat dit een vraag is die je op school moet stellen. Misschien hebben zij contacten of adressen om je op weg te helpen, voor een stage bijvoorbeeld.

Het lijkt me op dit moment niet mogelijk om in die branche een werkvisum/ GreenCard te krijgen.

Veel succes met je opleiding!