Toerism stage in of nabij Kuta, Bali

Beste mensen,

Ik studeer momenteel Tourism & Recreation Management(engelstalige internationale opleiding) en ben op zoek naar een stageplek van 5 maanden vanaf september dit jaar. Ik heb al application emails met mijn cv erin gemaild naar wat hotels, alleen heb ik nog weinig reactie gekregen.

Ik vroeg me af of iemand mij hiermee kan helpen op wat voor manier dan ook? Misschien ken je mensen die in hotels/resorts werken of heb je connecties met managers? Of op wat voor andere manier dan ook. Om voor langere tijd op een zo mooie plek als Bali te blijven is een droom voor me :wub:

Mijn CV en motivatiebrief kan ik sturen als dat nodig is,

Ik zou heel erg dankbaar zijn.

Hoi Has,

Leuk dat je naar Bali gaat ! Bali trekt gelukkig weer steeds meer toeristen aan na de vervelende dingen die daar gebeurd zijn. Het is er werkelijk schitterend. Als je een stage zoekt in Bali maak je natuurlijk de meeste kans op HOTELS/RESORDS. Met jouw wensen en opleiding zit je dan dus helemaal goed. Er is een hele goede website waarop je kunt zoeken naar een stage in het buitenland (Werken in het buitenland? Internationale Vacatures & Banen!) echter, Bali staat er nu (nog) niet bij ! Houdt die website goed in de gaten en schrijf je gewoon ff in dan krijg je vanzelf notificaties als er wel geschikte vacatures binnen komen voor jouw stage wensen. Veel succes !
groet Vincent