Stage Bali feb 2014

Hoi reizigers,
Ik ben Talassa een 22 jarige international business student uit het zuiden des lands.
Na vele reizen in het Caribische gebied, Amerika, Europa, Dubai en een stage in Kaapstad ga ik beginnen aan een nieuw avontuur.
Voor mijn nieuwe avontuur ga ik 4,5 maand stage lopen op bali van feb 2014 tm juni 2014.
Tijdens deze stage zal ik werken bij een Amerikaans consultancy bureau in de omgeving Mengwi en wonen in de plaats Kerobokan.
Ik ben zeer reislustig en wil deze nieuwe ervaringen graag delen met mede studenten of reizigers die ook tijdens deze periode op bali zullen verblijven.
Dus ga je volgend jaar richting Bali twijfel dan niet en stuur een berichtje:
XxTalassa

Via Wereldwijzer app

Hallo Talassa,

Ook ik ga in februari stage lopen op Bali, in Sanur. Ik weet niet of je mijn vorige berichtje hebt gekregen, ben nieuw hier dus snap t niet helemaal. In ieder geval, lijkt me leuk om contact te hebben met jou om een en ander uit te wisseln mbt stage.

Groeten,

Rachel

Hoi Rachel, wat leuk dat je ook stage gaat lopen!! Als je wilt kan je me opzoeken op fb talassa sijstermans en kunnen we daar wat meer informatie uitwisselen.
Xox
Ps: ik heb je vorige berichtje niet ontvangen:(

Via Wereldwijzer app

Hey!
Ik ben opzoek naar een stageplaats in Indonesie voor februari 2015. Bij welk bedrijf hebben jullie stage gelopen? En hoe zijn jullie aan dat bedrijf geraakt?

Alvast bedankt! :slight_smile: