Hallo Reizigers en liefhebbers!
Ik ben Jan 23 jaar en studeer aan de Hanze Hogeschool in Groningen.
mijn studie de studie die ik volg is facility management en zit (nu nog) in het 2e jaar.
Voor mijn opleiding moet ik straks een stage volgen in het buitenland en ik zou niks liever willen dan het op Bali te doen.
Deze stage wil ik tussen begin augustus en eind januari gaan volgen. Het mag iets korter… het mag iets langer als ik maar minimaal 100 dagen stage kan volgen. Dit is een vereiste vanuit de opleiding.
Ik heb het stage bureau er al opgezet, maar dat proces verloopt niet vlot genoeg en ben nu al 2 maanden in de weer druk aan het sparren met een tussenpersoon van school wat nog niks oplevert.
Daarom schakel ik nu graag jullie in om mij te help!!!
Ik zoek een leuke stage waar ik niet alleen maar desk-work hoef te doen. Wil graag dingen ondernemen en organiseren binnen een bedrijf.
Mijn Engels is niet super maar wel goed.
Vind het leuk om voor mensen dingen te organiseren en kan mij zelfstandig ook goed redden.
De stage moet uiteraard betrekking hebben op facility management maar dat is gelukkig een breed aspect.
DUS!.!. als iemand vanuit de Hanze hoge school of vanuit iets anders weet wat een leuke stage is in deze periode op Bali… hoor graag van je!
salam, jan