Toch niet echt handig dat ze het forum direct sluiten

Niet echt handig dat het forum per direct gesloten is en je dus overal opnieuw moet beginnen… je kunt niet meer reageren op bestaande onderwerpen in het hoofdforum.

Ik kan wel suggesties blijven geven maar als de redactie niet wilt, dan zal het toch niet gebeuren.
Ik vrees dat je nu heel veel werk hebt Carolina als Mod. om alles een beetje op te ruimen!

Ik ben het niet eens met de reactie dat ze het hoofdforum willen sluiten. Ik ben het wel met ze eens dat een subforum overige niet nodig is als we het hoofdforum open willen houden. Ik zou die dus ook niet erbij plaatsen als subforum.

Daarbij moeten de stickies echt opgeruimd worden… niet meer dan 2, hóóguit 3 stickies houdt het nog net overzichtelijk. Daarbij moet je ook rekening houden dat tegenwoordig iedereen (bijna iedereen) moderne computers hebben met grote (platte) schermen en hoge resolutie. Op een normaal scherm zie je in 1 oogopslag de subfora, de stickies en al een deel van de onderwerpen dus hoef je je niet te verdwalen.
Je ziet ook dat veel sticky onderwerpen niet echt veel gelezen worden. Het enige onderwerp dat sticky kan blijven is de voorstelronde, de rest kun je opruimen (veplaatsen of unsticky) en dat scheelt al heel veel in de overzichtelijkheid

Maarja, als de redactie niet wilt… dan zijn onze handen gebonden!

Hey kolbike,

Ja, ik had gedacht dat het hoofdforum “for the time being” nog even open zou blijven. Maar nee dus…

Moet nu dus zo snel mogelijk de berichten uit het hoofdforum naar de betreffende fora gaan verplaatsen. Hoop ik zo snel mogelijk gedaan te hebben. Tot zo ver, excuses voor het ongemak! Mocht je vinden dat een topic in een ander forum behoort, laat het me dan ook even weten!

Ik ga nu in ieder geval gelijk de laatste “hotte” items verplaatsen. Dan kunnen we daarin verder gaan.

Oh ja, wellicht merken we nu ook wel dat er fora ontbreken. Aarzel niet me dat dan ook te laten weten! We kunnen dit maar beter zo snel mogelijk goed aanpakken, nietwaar?!

Liefs,
Carolina