Bij deze kunt U op zoek gaan naar een nieuwe moderator voor het Italie-forum.
Ik wens Carolina op het Cuba-forum (waar ik natuurlijk bij deze op staande voet ontslag neem) veel succes, maar adviseer ook haar een ander Cuba-forum te zoeken.
Welk een brutaliteit van een eigenaar !!! Alleen een SP kan blijkbaar heden ten dage in Nederland vrijheid van meningsuiting blijkbaar garanderen voor diegenen die geen drukpers kunnen betalen.
Ik had gehoopt dat hij zijn besluit zou herzien, maar ik heb het idee, dat dat niet zal gebeuren en dat hij dus inderdaad weg is van het Cuba forum op wereldwijzer.
De reden is dat er een topic van hem erg veel negatieve reacties kreeg. Niet op het onderwerp zelf, maar op de lokatie wáár en de manier waarop deze posting gedaan was, die werd niet gepast gevonden en ik moet bekennen dat ik het daar mee eens was (en ben). Vandaar dat die post verwijderd is.
Goh, wat een ontluisterend verhaal in deze ‘open’ brief:thumbsdown: ; ik neem aan dat we geen rouwperiode hoeven aan te gaan?
Ik was één van diegenen die negatief heeft gereageerd op Arturo’s bericht. Of beter gezegd: op Arturo’s 5 politiek getinte, zeer ongenuanceerde en in dit forum geheel misplaatste propagandaboodschappen.
Normaliter zou ik me niet grievend willen uitlaten in een situatie als onderhavige, maar wanneer een ‘open brief’ wordt geschreven aan de ‘eigenaar van deze website’, tsja, dan ben je een no-no en maak je het jezelf véél te moeilijk door alles persoonlijk op te vatten en de tegenaanval te openen op al diegenen die het niét met je eens waren, waaronder de - kennelijk - attente eigenaar van deze website.
Ik vertrouw erop dat dit forum in opperbeste handen is bij Carolina, die met hart en ziel over ‘haar’ Cuba vertelt. Da’s mooi en zo moet het ook zijn.