Mede-forumbeheerder(ster *)

L.S.

Bij deze nodig ik, mits Jeroen en …? ermee akkoord gaan natuurlijk, Cara Carolina uit mede-forumbeheerster te worden van het Cuba-forum.

Niet dat ik van plan ben er mee op te houden, maar het lijkt mij zeer leuk en heel goed voor het Cuba-forum dat cara Carolina dezelfde mogelijkheden krijgt als ik, zowel computertechnisch als andere zaken…

Men hoeft trouwens slechts de bijdragen van Carolina uit het verleden te lezen en men weet waarom ik haar graag als mede-forummedewerkster wil.

Aldus wordt het Cuba-forum als eerste door twee , gelijkwaardige, moderatoren begeleid.

Veel Liefs van
Arturo, speciaal aan Cara Carolina.
P.S.
Geachte Administratie:dat moet technisch gezien voor U een fluitje van een cent zijn.:paranoid:

Hihihi :smiley:

Ja, ik wil!

Liefs,
Carolina

Dank voor je JA woord.
Ook ik wil.

Heb Jeroen en Xander via ww mail van ons voornemen op de hoogte gesteld.

Veel Liefs
Arturo

Perfect! :smiley:

Liefs,
Carolina

Te zijner tijd gaan we natuurlijk déze sub-rubriek op het Cuba-forum verplaatsen naar het “wereldwijd-café”.
Maar hoe dat computer-technisch moet laat ik gaarne t.z.t. aan jou over.

Het wachten nu is op de Zegen van Jeroen en Xander.
(en op de sokken (met inhoud) van Igor.

grin Ik geloof dat voor mij die sokken van Igor ietsjes minder belangrijk zijn voor mij dan die Zegen van Jeroen en Xander! :wink:

Maar we wachten af…

Liefs,
Carolina

Jezus, wat duurt dat afbidden van die Zegen lang.

Moet ik pater Pio te hulp roepen…

Oehoe Jeroen, Oehoe Xander dove sei (dove sei = Italiaans voor "Waar bent U ")

Madonnààààààà

Arturo, bij deze wil ik je alvast feliciteren met je bijna 1000-ste officiële post op het WW-forum !!!
Ik zie dat de teller hier nu op 999 posts staat, dus de mijlpaal is bijna bereikt ! Nog 1 berichtje te gaan…

Mijn 1000-tigste bericht is:

Grazie Cara Carolina.

Con I Migliori SALUTI é CON MOLTO AMORE (met VEEL LIEFS DUS)

Ook dank aan Jeroen en Xander.

Graag gedaan hoor Arturo! Hihihi

Hoewel, “gedaan”… Moet het eerst nog echt “worden”. Het is reeds toegezegd, alleen nog niet hier op het forum doorgevoerd, lijkt… Ben nog steeds Senior Member…

We wachten…

Enne, Arturo, gefeliciteerd met je 1000ste post!!! :smiley:
Lief dat je die aan mij hebt besteed. :slight_smile:

Liefs,
Carolina

Zie de home-page van www.wereldwijzer.nl

Daar staat onder de titel “Cuba-forum” …

Forumbeheerders: Arturo & Carolina :slight_smile:

Vandaar dat ik schreef : Grazie Carolina, met dank aan Jeroen en Xander.

grin Ja, dat staat er wel, maar ik BEN het toch echt nog niet… Mijn nickname is hier dan ook niet Carolina, maar ccemaas…

Dus ik weet niet wie hier de nick Carolina heeft, maar diegene is nu forumbeheerder denk ik zo…

Liefs,
Carolina

Dat begrijp ik niet. Jawel, vanaf NU bèn je 100% mede-forumbeheerster.

Van caro Jeroen een bericht ontvangen dat hij ons “huwelijk” ingezegend heeft.

Denk dat het computer-programma problemen heeft met tussentijdse naams-veranderingen.

Maar je bent NU echt forummedewerk* en beheerder, pardon beheerster van het Cuba-forum.

E io ti ringrazie.
Distinti Saluti con Amore.
Arturo

(* = ster)

Hihi, ja, nu is het helemaal OK! :slight_smile: Zie onder mijn naam, de nieuwe titel! :smiley:

Super! :smiley:

Liefs,
Carolina

Ere wie ere toekomt.

Basta cosi.