Welkom...

Welkom op het nieuwe forum over Cuba. Hier kan je al je berichten kwijt over Cuba.

Veel reisplezier :smiley:

L.S.

Eindelijk!!! Een apart forum over CUBA op Wereldwijzer.nl !!!

Dat werd m.i. hoog …, hòògtijd.

Ook doet het mij deugd een ander nieuw forum , ik bedoel dat over de Nederlandse Antillen, hier te mogen begroeten en …last, but not least…binnenkort gaat Wereldwijzer haar/zijn 10.000-ste lid een welkom heten.

Het zou mij niet verbazen als dat tien-duizendste lid een Cuba- of Nederlandse Antillen-reiziger/ster is.

Maar terug naar het onderwerp, het Cuba-forum:

Het is bijna ondoenlijk alle , links en rechts… tot dusver geplaatste bijdragen in Wereldwijzer.nl betreffende Cuba over te plaatsen naar dit nieuwe forum, maar onmogelijk is dat niet.

Als beheerder van het Cuba-forum moet ik nog even bekijken of dat echter wel zinvol is.

Wel zinvol lijkt mij in ieder geval, dat iedereen die iets over Cuba te vragen of te vertellen had, gewoon even hier zijn/haar vragen of opmerkingen herhaalt. Dat kan met copy Q heel gemakkelijk.

Met Vriendelijke Groeten
Arturo,
Beheerder Cuba-forum.

L.S.

Te zijnertijd komt natuurlijk de rubriek: Midden-Amerika, want Cuba behoort noch tot Noord-, noch tot Zuid-Amerika.

Cuba behoort tot Midden-Amerika.

Arturo

Super dat er een Cuba forum is! Helemaal toppie!

B) :smiley:

Cool dat je dat ook precies op mijn verjaardag gerealiseerd hebt! Hahaha :wink:

Thnx in ieder geval!

Liefs,
Carolina

Hallo Carolina,

Ha, ha !! Proficiat met je verjaardag !!! en beschouw het, op jouw verjaardag opgerichte, Cuba-forum als een verjaardagscadeau voor jou, vooral ook als dank voor je heel interessante bijdragen over Cuba in het verleden die nu terecht een plaats hebben gekregen in het nieuwe forum.

Hoop er nog veel te mogen lezen in de toekomst.

Arthur.
P.S.
Kan helaas geen link vinden naar een lied dat ze op Cuba zingen bij verjaardagen. Dus dan wordt het gewoon:
“Hiep, hiep, hiep: Hoerààà !!”