To wintersport or not to wintersport?!

Oproep is komen te vervallen

Hoi Ilzz,

Bij mij gaat het net zo, vrienden en vriendinnen gaan of niet of met partner. Ik heb hetzelfde idee over de vakantie. Niet in de krokus en lowbudget en zien wel verder. Ben een skiër van 34 jaar. Heb je ook een voorkeur voor een bepaald gebied?

groet,
rogier

Hoi Ilse en Rogier, zit in hetzelfde schuitje…al 2 jaar niet wezen skieen en het kriebelt aan alle kanten om dit jaar toch echt te gaan maar niemand heeft tijd of geld of gaat idd met zijn/haar partner. Ik heb geen hele sterke voorkeur voor een periode, kan het afstemmen met mijn werk, maar ben wel voor low budget. Zelf koken vindt ik geen probleem, leuk zelfs! Ik ben 29, heb 2 keer geskied (Frankrijk) en ski blauwe/rode pistes. groetjes, Mirelle

Beste Ilse Rogier en Mirelle,

Ik wil ook. ergens in februari, week na de krokus…das meestal de beste tijd.
Ik ben snowboarder en zou graag met eigen vervoer gaan. Ben in bezit van goede auto (Volvo S80) en ben fan van het italiaanse Dolilimitie Superski gebied…(GROOSTE ter wereld).\

Ik heb eventueel een adres van een voormalige boer, bij hem thuis huisjes huren, erg goedkoop, erg goed, alleeen de aprelski wat minder.
Ik kom toch voormnamelijk voor de sneeuw dus das geen probleem
Ik ben 28 BTW
Gr
Bjorn
bjorn_van_dijk@hotmail.com

Hoi Ilzz,

Heb je nog steeds plannen voor de wintersport en heb je al mensen gevonden om mee te gaan en/ of is het al geregeld?

Ik (meid van 30) wil ook heel graag dit jaar weer op wintersport (ben nog wel beetje een beginner, want ben nog maar 1 keer geweest), maar heb helaas geen mensen om mee te gaan vanwege geldgebrek, dus ben benieuwd of je plannen door gaan??

Groetjes Margriet

Hi,

En, hoe staan de plannen ervoor?
Ik ben net single, en wil graag op vakantie, maar net als bij jullie; iedereen gaat al of gaat al met iemand.
Ben 30 en heb 6 jr geleden voor het laatst op skies gestaan, dus het wordt er weer tijd voor :slight_smile:

Hoi,

Ik ben ook benieuwd naar de plannen. Ik wil graag weg, maar iedereen heeft al plannen. De week vanaf 31 januari zou mij heel goed uitkomen.

Ik ben trouwens 36 en ben nog een beginnen (één korte skivakantie).

Nou daar ben ik dan…ik heb reeds een 2-tal maatjes met wie al 2 jr geleden ook ging…alvast één reis geboekt.
Echter, ik wil eigenlijk 2 weken dus ik zie zeker nog ruimte voor een 2e week met anderen…óf jullie gaan naar dezelfde locatie alwaar wij nu ook heen gaan…de reis die ik nu cker ga uitvoeren is van 14 tot 22 maar
Ik heb gecheckt naar dat adres in Italie maar het foldertje ben ik kwijtgeraakt met verhuizing naar mn nieuwe woning.
Al met al zou ik het leuk vinden met nog een grotere groep in Frankrijk te zitten maar wil ook nog wel daarnaast met jullie op wintersport, tot op heden was het alleen nog niet echt constructief, oftewel, onzeker en ik wil de sneeuw cker niet missen.Onderstaande bestemming is 1100 km rijden en is 100 km piste…niet giga maar cker toereikend.
De prijs is een belachelijke 140,-- pp voor het appartement LET OP : INCLUSIEF skipas.
Ik heb HalfPension bijgeboekt voor 125,–, je kunt natuurlijk ook dit voor eigen rekening nemen.
E.e.a bij Jiba.nl geboekt… kijk maar’s.

als jullie suggesties hebben voor andere data’s andere locatie enz enz dan hou ik me uiteraard aangevolen want ik wil ook best 2 x een week, en anders gaan we met zn allen 1 week knallen in Frankrijk.

REISGEGEVENS

Bestemming:
Frankrijk - La Joue du Loup
Accommodatie:
Résidence Les Chalets d’Aurouze
Vertrekdatum:
zaterdag 14 maart 2009
Terugkomstdatum:
zaterdag 21 maart 2009
Reisduur:
8 dagen, 7 nachten
Volwassenen: