Tips Voor Werken Aan De Costa Brava

Volgend jaar wil ik gaan werken aan de Costa Brava, het liefst in Malgrat De Mar…
Nou heb ik op het internet al rondgekeken en heb ik al een aantal dingen gevonden over het werk…
Mijn vraag is hoe zijn jullie aan het werk gekomen in spanje ( voor degene die werken/gewerkt hebben in spanje)?
Alvast Bedankt, Jos

Via via is de makkelijkste weg, maar je kan natuurlijk ook gewoon naar Malgrat toe gaan en vragen bij de bedrijven waar je zou willen gaan werken.
Kijk maar eens op www.magrat.nl daar staat nog wel eens wat op.
Succes!!

Oké ik ben nu hard aan het zoeken naar een baantje in de horeca…om wat ervaring op te doen…
Op internet heb ik al gezocht naar telefoonnummers van discotheken en Hollandse eettentjes in malgrat de mar maar heb niet zoveel gevonden, misschien dat jullie wat telefoon nummers hebben voor mij of email adressen?
Alvast bedankt Jos

Hoi!

Ik werk al drie jaar in de Spaanse Horeca (proppen, barwerk, entertainment). Wel niet in Malgrat, maar in Lloret de Mar. Voordat je in de Horeca van Spanje gaat werken moet je je wel een paar dingen beseffen. Het is kei en kei hard werken en je krijgt niet het loon wat je in Nederland zou verdienen. daar tegenover staat dat het echt een super ervaring is en dat je een onwijs leuke tijd hebt daar!!! Dat ik al drie jaar bij hetzelfde bedrijf werk zegt wel genoeg denk ik!

Om aan een horeca baan aan de spaanse kust te komen kun je twee dingen doen: 1: via het internet op zoek gaan naar een bedrijf waar je wil werken. 2: gewoon naar Malgrat gaan, daar rondkijken en ter plekke solliciteren. Je boekt gewoon een appartementje voor een week ofzo en dan ga je op zoek… Ikzelf heb het via internet geregeld. via www.venga.tk

Maargoed, als je echt WIL werken, je talen spreekt en een goede inzet laat zien, vind je geheid een baantje aan de Spaanse kust!

Succes in ieder geval!!

Groetjes Elle