Hallo!
Een vriendinnetje en ik (18 en 19 jaar oud) willen aankomende zomer graag werken aan de Costa Brava, liefst in de omgeving van Santa Susanna/Malgrat de Mar. Het lijkt ons leuk om als bijv. propster of achter een bar te werken…
Als iemand iets weet, of weet hoe we snel in contact kunnen komen met één of ander bureau dat dit soort dingen regels: let me know!
E-mail: [EMAIL=“flowah14@hotmail.com”]flowah14@hotmail.com
Hallo
Ik heb twee jaar geleden ook in malgrat de mar gewerkt bij de pepermolen. Als je in malgrat wil werken raad ik je aan om te solliciteren via de internet sites van de betreffende kroegen in malgrat en/of santa susanna. Dit zijn onder andere de asterisk verona bar en de costa. Veel succes ermee
mijn contract loopt begin april af en nou zou ik heel graag de zomer in spanje willen werken. ik was dus ook erg benieuwd hoe dat precies in zn werk gaat.
en als er nog meer mensen zijn die ook graag naar spanje willen om te werken zou het super graag horen. hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze altijd.
heb zelf in de zomer van 2007 2 maanden in salou gewerkt bij bruintje beer, costa
een echte aanrader als je het niet erg vind om hard te werken!
google even op bruintje beer salou en je vind ze!
succes