Werken aan de Costa Brava in zomer 2011

Hallo allemaal!

Ik wil deze zomer in de periode van 23 juli t/m 21 augustus vier weken gaan werken in spanje. Het liefst aan de Costa Brava (Blanes,Lloret de Mar enzovoorts…) Het lijkt me het leukst om in een discotheek te werken of te proppen.

Iemand nog tips/ vacatures?

Groetjes!:zon02:

Hoi,

Ik ben al enkele dagen op het internet aan het surfen naar een leuke job voor de zomer 2011. Ik ben afgestudeerd en zou graag nog eens een uitdaging aangaan (voor het echte ‘werkleventje’ begint). Ik vroeg mij af of jij al eerder naar het buitenland bent geweest om te werken? Zoja, hoe ervaarde je dat? Ga je deze zomer ook naar het buitenland?

Groetjes uit België :wink:
xxx

Hallo!

Ik ga deze zomer voor het eerst echt werken in het buitenland.
Ik ga vier weken in Spanje werken aan de Costa Brava, want ben na mijn sollicitatie aangenomen!
Ik denk dat het een groot succes wordt, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker!
Heb je al iets gevonden wat je leuk vind?

Groetjes!

Probeer eens Flowtrack. Die zoeken vooral proppers.
Ze zitten in Belgie en wie weet kunnen ze je gebruiken

Succes, groetjes Marijke

Hallo allemaal,

Ik wil deze zomer samen met een maat van mij ook de zomer gaan werken in spanje, in principe maakt het ons niet zoveel uit wat, als het maar geen proppen is;)
Iemand een tip, idee of ervaring die hij/zij met mij wil delen?
Heb namelijk al wat mailtjes rond gestuurd maar niemand reageert zelfs maar.

Groetjes! Richard

Hoi Richard,

Je moet eens op marktplaats kijken bij werken in het buitenland.
Dan kom je vooral horeca tegen.
Er is genoeg aanbod!

Succes gr Marijke

Hey daar!

Ik heb afgelopen zomer een geweldige zomer gehad op Mallorca:cheer:.
Heb daar een seizoen gewerkt, en het was één van de beste keuzes die ik ooit gemaakt heb!
Zeker een aanrader om in het buitenland te gaan werken. Het is een soort van betaalde vakantie, alleen moet je wel goed in de gaten hebben dat je ook gewoon moet werken.

als je nog tips wilt, hoor ik het wel!
succes allemaal!

Hallo allemaal!

Onderhand is mijn vlucht naar Barcelona geboekt. 23 juli vertrek ik dus ben benieuwd! Lijkt me echt heel erg leuk om de hele zomer in Blanes te werken, dus ik hoop dat het bevalt!

@Richard, heb je al wat gevonden? Vooral discotheken in gebieden als Blanes, Lloret de Mar, Mallorca, Callela, Tossa del Mar en dat soort toeristische plekjes zoeken veel barpersoneel :wink:
Ik had iets van 8 mailtjes gestuurd naar verschillende discotheken en kreeg van allemaal een mailtje terug om op gesprek te komen! :wink:
Succes!

Groetjes

Hallo allemaal!

Ook mij lijkt het geweldig om in de zomer van 2011 te gaan werken aan de Costa Brava. Ik zou alleen niet zo goed weten waar ik moet beginnen. Er zijn zoveel hotels, clubs en cafe’s dat ik door de bomen het bos nier meer zie.

Ter informatie: Ik ben 19 jaar oud, heb 3 jaar horeca ervaring en werk momenteel in de zorg. Het serveren is niet echt mijn ding, maar achter de bar staan vind ik geweldig.

Heeft er iemand een idee hoe ik het beste kan gaan zoeken?

Groetjes Maaike

kijk bijvoorbeeld gewoon bij gogo en beachmasters op de site bij de plaats waar jij zou willen werken welke clubs/bars hun ‘aanbevelen’ om te gaan stappen. zoek dan op google of die clubs een eigen site hebben. ik neem aan dat je wel in een nederlandse tent terecht wil komen?
verder kun je gewoon op google zoeken naar ‘feestcafé salou’ en krijg je genoeg hits!

ik zelf werk op Mallorca

Bedankt voor de tip. Heb gister een aantal sollicitaties de deur uit gedaan. Het viel mij wel op dat ze bij veel clubs al hun personeel al hebben aangenomen. Nu maar hopen dat ik er wat van hoor. :wink:

Groetjes Maaike

het is meestal verstandiger om rond december/januari al te gaan kijken en sollicitaties te versturen. dit omdat de meeste clubs/café’s hun gesprekken en/of selecties al maken rond eind februari/begin maart. het kan wel zijn dat ze nu nog mensen zoeken ter aanvulling van hun team, of dat ze er niet genoeg hebben voor het héle seizoen.

Ik wens je iig veel succes en hoop dat je een fantastische zomer tegemoet gaat!