Wij gaan met zijn drieeen naar thailand we willen vanaf 19 december tot 7 Januari .We willen gaan rondreizen en zoveel mogelijk zien. Heeft er iemand nog tips waar we kunnen overnachten met ons zoontje van 4 we willen het low budget houden. Waar we absoluut heen moeten als we er zijn. En wat wel en wat we niet moeten doen.Enz
Sorry in normale omstandigheden zou ik direct reageren op u vraag.
Maar ik heb mezelf een ban opgelegd tot 14/1/2011.
Ik reageer alleen nog in de rubriek aan den toog(kletspraat)
groetjes:georgessiam
In Chiang Mai kan ik Awana house absoluut aanbevelen. Een guesthouse met zo’n 16 kamers, netjes onderhouden en erg schoon. Familiekamer (2persoonsbed en stapeldbed) kostte eind november 750 baht per nacht. Er is ook een klein zwembadje bij. Guesthouse heeft Nederlands management, hij kan je leuke tips geven over de omgeving.
Zou wel reserveren, toen we op de bonnefooi kwamen was het nagenoeg vol (en ws. een stuk minder druk dan rond de kerst).
sorry maar wij,Hans2007, Georgessiam, Davenuman, Neyana, Jan Aalstede, Fleurtje, Jellebowski, Liu ,Baco, inazuma, Jenny en ikzelf zijn hier door omstandigheden opgestapt tot … voorlopig 14 jan maar en dit zou zomaar langer kunnen gaan duren.
voorlopig zijn wij bereikbaar op http://reizennaarazie.xsbb.nl/index.php dit is nieuw en dus met de nodige opstart problemen maar onze kennis over thailand is wel hetzelfde gebleven