Hallo Mike,
Ben blij dat ik wat zorgen heb kunnen wegnemen.
Ik ken Eden hotel en is een goede keuze en de lokatie is ook vrij gunstig.
Is vlakbij Ben Thanh, reunifacation palace, china town enz.
Hanoi hotel ken ik niet maar de lokatie is wederom goed gekozen, is vlakbij het hotel waar ik veelvuldig verblijf en ben daarover zeer tevreden.
Halong Bay
Ik zou, gezien de korte tijdsspanne misschien een mail sturen en dan je wensen kenbaar maken.
Dan hoef je niet zelf in de vele trips te verdiepen; wat je waarschijnlijk toch al gedaan hebt en daardoor wel weet wat de prijzen zo ongeveer zijn.
Dan heb je morgen al diverse opties en op maat voor jullie binnen
Wat ik er wel in zou zetten, mits je aanvragen wilt gaan doen, is het maximale aantal passagiers erbij te vermelden en misschien ook vragen naar een boot met zeg alleen jullie tweeën, weet je meteen wat dat kost en of dat een overweging is.
In halong kan je niet altijd het tourisme ontlopen, maar met Bai to long erbij is het minder touristisch.
Dan ook Tiptop Island erbij proberen te krijgen wanneer het in een schema kan.
Je kan de door genoemde maatschappijen aanschrijven , maar dan krijg je natuurlijk alleen hun boten en trips.
Maar je kan natuurlijk altijd vrijblijvend een offerte en dan wel duidelijk aangeven dat je meerde opties wilt hebben neerleggen bij een reisbureau.
Het reisbureau waar ik altijd bij boek en zeer goede ervaringen heb is Bufallo Tours.
Wil je deze ook om offertes vragen en dan heb je ook, wanneer je vraagt om meerdere opties ook wat meer keuze dan door de jouw genoemde bedrijven.
Neem dan contact op met
Ms. Dao
Dao Nguyen Le Quynh <dao.nguyen@buffalotours.com>
En in de CC Ms. Nhi
Yen Nhi @ BuffaloTours <nhi.ho@buffalotours.com>
Je kan natuurlijk ook daar boeken, maar dan kost het je weer tijd of je moet het door je hotel laten regelen.
Maar wil je niet vooraf, dan heb je in ieder geval wat prijzen en daar kan je dan weer op onderhandelen.
Prijs zal niet of niets schelen, misschien is een door jullie verlangde trip niet meer te boeken of duurder, wie kan het zeggen.
Vervoer Hanoi naar Danang.
Ik ben voor vliegen, want om zo lang in de trein te zitten vind ik jammer van jullie korte tijd.
Ook zijn de cabins voor 4 personen, dus echt romantisch zal het niet zijn ( stapelbedden ) maar wie weet wel heel gezellig met je mede reizigers.
Phu Quoc
Ik ken dit resort niet, maar heb de site bekeken, maar heb je daar geen kamer direct aan het strand, wel met sea view volgens mij.
Maar ziet er echt prima uit.
Lokatie is niet echt belangrijk omdat het eiland niet echt heel groot is.
Zelf verblijf ik altijd bij Chen Sea resort en dan de "beach front villa "
http://www.centarahotelsresorts.com/cpv/cpv_default.asp#.U_yzYvl_s7x
Weet niet of er plek is in deze kamers, maar dan zit je meteen aan zee ( ongeveer 25 meter ) en je hebt een mooie kamer, overdekt terras met ligbad op je terras.
Misschien ook een idee?
gr.
Ton.