Tips voor mooie strandplaatsen in Zuid Vietnam

Wat zijn, naast Mui Ne en Na Thrang, mooie stranden in het zuiden van Vietnam?
Wij zijn niet op zoek naar een druk uitgaansleven of een heel toeristische plek., met een paar kleine eettentjes zijn we al blij.
Wij willen rond 5 januari een paar dagen naar het strand.

Alvast bedankt!

Hallo Sacha,

Ik je lijstje even proberen een beetje aan te vullen?

Phu Quoc eiland,
Eilandjes in de omgeving van PQ
Con Dao ( beste informatie is op deze site te vinden ( http://www.dive-condao.com ).

Hoop dat andere mensen dit verder kunnen aanvullen?
gr.
Ton.

Dag Ton, dank voor je tips en het verplaatsen van mijn bericht.
groet Sacha

1 like

Hoi,
wij vonden NaTrang absoluut geen mooie strandplaats. Erg druk, lelijke stad. Wij noemden het russisch benidorm, dat zegt wel voldoende denk ik. Wat wij erg relaxed vonden was walviseiland, in de buurt van Na Trang. Kleinschalig, complete rust ( 1 accomodatie) en prachtige zee om te snorkelen of te duiken.

Dank voor de tip!

Hallo Sacha,

Zie dat jullie vanaf ongeveer de 5e januari wilt gaan naar een strandlokatie; wanneer komen jullie aan in Saigon?

gr.
Ton.

Dag Ton, wij komen niet aan in Saigon. Wij willen naar Phu Quoc gaat vliegen vanaf Da Nang.

hallo Sacha,

Dat wist ik niet, hoop dat je niet boos op me bent ( zag bij je hobbies "kickboksen "staan :slight_smile:

Ik kan je schema niet vinden op site; ben er wel benieuwd naar eigenlijk.
Zou je deze kunnen of willen plaatsten of de link kunnen geven waar je hem ooit geplaatst hebt AUB.

bvd
Ton.

Dag Ton, ik ben niet zo boosaardig hoor haha!
Ik neem asn dat je ons reisschema bedoeld, dat heb ik nergens geplaatst dus bij deze:
29 december aankomst Hanoi
1 januari nachttrein Da Nang en door naar Hoi An.
5 januari vliegen naar Phu Quoc ( inmiddels hebben we dus een kruze gemaakt voir een strand locatie)
10 januari vliegen naar Ho Chi Minh.
12 januari terug naar Nederland.

Groetjes Sacha!