Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 5 en 8 jaar die houden van zon, zee en strand maar ook van gezelligheid zoals terasje pikken strand feestjes en op tijd naar een leuke disco. Wat zijn leuke verblijfplaatsen in curasao? Wij willen met nog 2gezinnen voor 2 weken een leuke vakantie beleven…
Als je een gezin met kinderen bent zou ik kiezen voor een bungalowpark ipv een hotel. De hotels zijn voornamelijk alleen kamers en daar kun je dan niet zoveel als je kinderen hebt. Ik ken wel wat mensen op Curaçao die appartementjes verhuren, want ik heb een jaar op Curacao gewoond. Zelf woonde ik op het Recompensa Park, ook erg geschikt voor gezinnen met kinderen. Overal op het eiland geldt wel dat je een auto nodig hebt, want je zit of dichtbij de mooie baaien of dichtbij de stad en dus niet beide. Om al het moois van Cura te zien heb je dus zeker een auto nodig. Die kun je al voor 20 euro per dag huren. Of een huisje incl auto huren via Marthakar.com, dat kan ook. Verder staat er op internet veel in de verhuur waar je naar kunt kijken. Je kan met grote of meerdere gezinnen ook een groot huis in een woonwijk huren, dan leer je meteen de mensen echt kennen.