tips voor een vakantie in de buurt van Adelaide

in oktober gaan we drie weken naar de omgeving van Adelaide. Wie heeft tips over accommodatie en leuke trips?

Waarom Adelaide?

Adelaide zelf vond ik niet zo heel boeiend. Zou er zelf moeilijk 3 weken vol kunnen maken.Ze zullen er vast mooie stranden hebben, een paar musea.
Dichter bij de stad heb je mount lofty.

Wat verder weg van Adelaide heb je Kangaroo island, is wel z’n 2,5 uur vanaf Adelaide en je kunt er beter 3 dagen voor uittrekken.

Als je een week weg kunt uit Adelaide kun je richting the grampians, the Great ocean road of de south flinders ranges.

succes

bedankt voor je reactie.
we zitten in Adelaide voor de wereldkampioenschappen lifesaving. daar moeten we een paar dagen jureren.
we kunnen een week weg. we hebben dus zeker iets aan je tips.

Dan Jeannette,

De stad Adelaide vond ik niet zo heel bijzonder, Daar heb je aan een paar halve dagen wel genoeg.

Als je een week achter elkaar weg kunt kunt kun je The great ocean road doen en combineren met Kangaroo Island OF the grampians. Door rijden tot Melbourne en dan terug vliegen kost je een dag of 6.

OF je gaat omhoog via Coober pedy, naar Ayers rock, the Olgas, Kings canyon, Alice springs en dan terug vliegen. kost je ook 6 dagen met een paar lange dagen rijden.

succes ermee.

Hey Jeannette,

Informatie over Adelaide, Barossa Valley
informatie over The Grampains, the Great ocean road
Informatie over accomodaties in South Australia

Met vriendelijke groet,
Kees

hoi Kees,

bedankt voor je informatie. ziet er goed uit!
vandaag heb ik iemand ontmoet die een bekende heeft wonen in Adelaide.
Ze gaat mijn mailadres doorgeven.
Gaaf he!
groetjes,