Tips voor Azie zijn van harte welkom!!

Hallo allemaal,
Ik ben Lotte, 22 jaar en ben van plan om in september 3 maanden te reizen door Azie. De landen die ik dan wil gaan bezoeken zijn: Japan, Thailand, Cambodja, Laos en Vietnam.

Vooral Japan wil ik goed voorbereiden en alle tips zijn van harte welkom. Plekken die ik MOET zien, bergen die beklommen moeten worden, hostels die ik gezien moet hebben, en budget tips.

liefs Lotte

Hallo Lotte, welkom op Wereldwijzer!

Heb je het Azië Forum al ontdekt? Daar kun je links vinden van alle landen die je wilt bezoeken. Je kunt er je vragen stellen en ervaringen van anderen lezen. Veel plezier met de voorbereidingen en met je reis.

Groetjes, Leontien

ik ben door vietnam en cambodja heengereisd. Heb bijna alles gezien wat er te zien valt.
Misschien heb een een specifieke vraag stel gerust ik beantwoord ze graag!!
Zeker weten bezoeken:
in vietnam, halong bay, hanoi, je kunt ook vanaf chau doc met de boot naar cambodja varen en daar de grens overgaan. Bootje in en uit voor je paspoort.
Heel apart!
in Cambodja: Natuurlijk ankor watt. Gevangenis s21 en killingfields. Moet je gezien hebben als je daar bent.
Nou ja heb genoeg info over deze landen ik hoor het wel.

Hallo Lotte,
Ga je ook naar de Fillipijnen? Daar ben ik nu 2 keer geweest.
best leuk land maar arm. Als je iets wil weten over Fillipijnen kun je me altijd vragen.
Groetjes,
Jan