What to do?

Hoi!

Ik ga in juli 4 weken naar Azie. Ik vlieg op Bangkok en heb dan 2 weken, Thailand ken ik al: wat zal ik doen? Laos? Cambodja? Beide? (daarna vlieg ik door naar Myanmar voor 2 weken)

Alle tips welkom!

Groet

Hoi Kee,welkom op werelmdwijzer!
Cambodja is iets toeristischer dan Laos, zeker het gebied rondom Angkor Wat / Siem Reap, maar beide landen zijn zeer de moeite waard om te bezoeken,Kee!
Voor meer info over beide landen kan je altijd terecht op het Cambodja Forum alsook in het Laosforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je reisplannen,Kee!
groet,georgessiam.

Hallo Kee,
Cambodja is een fantastisch land! Ben er afgelopen december geweest als vrijwilliger. Het reizen daar gaat gemakkelijk. The hostels zijn goedkoop. Ankor watt is prachtig mooi! En je moet ook zeker naar the floating villages gaan…bij ons was het geen regenseizoen en stonden de huizen daar (op palen) droog…in juli kan het regenseizoen zijn? Kampong pluk heet het dorp is vanaf Siem Reap met de tuk tuk uurtje rijden. Erg mooi! Pnohm Penh is ook indrukwekkend met zijn killing fields en de gevangenis Tuol Sleng. Heel indrukwekkend.
Laos schijnt ook prachtig te zijn! Daar weet ik tekort van! wij willen zelf volgend jaar juli Azie gaan doen: Laos, Cambodja en Vietnam. Ik ben ook benieuwd of het seizoen dan ok is daar qua regen enz. Nou succes verder hoor! Cambodja is de moeite waard!
Groetjes Ada