Tips voor 2/3 mnd verblijf in Thailand

Hoi, even de situatie uitleggen, momenteel ben ik woonachtig in Spanje, maar ik kan voor 2 of 3 maanden naar Thailand, Bangkok gaan om aldaar, via Internet mijn werk te doen. (ben niet afhankelijk van een vaste werkplek). Het is dus wel de bedoeling dat ik werk daar, dit zal plaatsvinden in de vroege avond uren gezien het tijdsverschil met Europa.

Maar nu zoek ik meer informatie, wat betreft, welke vliegtuigmaatschappij zijn het goedkoopste (ik wil in Jan, Feb vertrekken), ik zal verblijven in Bangkok zelf, dit ivm meerdere collega´s die aldaar verblijven, wie weet misschien een goedkoop verblijf daar, voor een periode van 2 of 3 maanden.
Hoe zit het nu met een Visum, ik las ergens dat dit voor max 2 maanden kan, klopt dat, en dat een verlenging wel mogelijk is, maar hoe gaat dat in zijn werk, als ik op dat moment al in Thailand verblijf.

Nou, eigenlijk kan ik wel alle informatie gebruiken die een iemand mij kan geven, dus aub, help Marco Thailand Door!! :biggrin:

Als je bij de thaise ambassade in spanje een non-immigrant visa haalt, krijg je die voor 3 maanden (90 dagen). Als je bijvoorbeeld 4 dagen langer blijft kan je het gewoon op de terugweg regelen op het vliegveld, dan betaal je gewoon voor 4 dagen visum extra, ik betaalde toendertijd (2 jaar geleden) voor 7 dagen extra rond de 350 bath. Als je echter langer wilt blijven is het handiger om een maandje extra te regelen bij de immigratiedienst wat gewoon in bangkok is te regelen. Wanneer je een retour-ticket hebt met een vaste vertrek-datum, is het geen probleem om je visum tot die datum te verlengen bij de immigratiedienst.