Tips Vietnam en wie weet er een leuk hostel in HO Chi Min waar veel backpackers zitten

Hee allemaal!

Ik ga van 4 tot 25 jan een reis maken door Vietnam en Cambodja. Ik heb wel al ervaring met reizen maar nog niet alleen. Kom je eigenlijk makkelijk andere mensen tegen? Wie heeft hier ervaring mee? Gaat er toevallig iemand in deze periode? En wie heeft er tips of informatie over dingen die ik zeker niet mag missen en/of dingen belangrijk zijn

Ik hoor het wel

Wij zaten in juli 2012 in Vy Khanh Guesthouse en vonden het er fantastisch! Op tripadvisor staan ze op nr. 1. Vy weet en haar ouders weten alles over de omgeving en kunnen ook tips geven om op eigen hand te reizen. Reserveer wel van te voren (mail of bel ze) want omdat het zo populair is zit het vaak vol…

Hallo S,

Maak je geen zorgen, wanneer je open staat voor contacten loopt het helemaal los.

Voor verblijf in Saigon.
je hebt nu een mooie referentie van Nunu en is een misschien een aanrader voor je.

Maar ik zou je willen vragen om wat specifieker te zijn, bedoel, waar gaat je interesse naar uit, wat voor overnachtingen, wil je vliegen, treinen enz.

Denk dat we je dan wat meer kunnen helpen.

O, ja, ik ga ook in deze periode.

gr.
Ton