Backpackersarea Hanoi & Ho Chi Min City

Misschien is het niet helemaal terecht dat ik een nieuw topic open over onderstaande vraag, maar weet even niet waar ik hem anders duidelijk voor mij en anderen kwijt kan.
Ter voorbereiding op onze rondreis willen we graag in Hanoi en Ho Chi Min City een redelijke goede overnachting zoeken in Hanoi en Ho Chi Min. Kan iemand ons leuke guesthouses adviseren in de backpackerswijken?

Alvast dank je wel voor jullie repsons.:dag:

Wat super jammer dat hier verder geen backpackers zitten op vietnam forum. Ik ben zelf ook super benieuwd :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

we wachten nog even af. We hebben nog tot april a.s.

Hey,

Als je van een leuk, druk en gezellig hostel houdt in Hanoi moet je naar de backpackers downtown hostel gaan! Overnachting is rond de 8 dollar, inclusief ontbijt. Bedden worden elke dag verschoond en de kamer wordt elke dag schoongemaakt. Ontbijt is góed en de wijk is ook leuk gelegen! In de avond kan je ervoor kiezen om uit te gaan, dan kan je ervoor kiezen om mee te gaan met een groep. Klinkt decadent, maar is erg leuk en zo leer je ook veel mensen kennen! Meer vragen? Stuur maar een pb!

Sent from my LT26i using Wereldwijzer

In Ho Chi Minh City: Vietnam Inn Saigon. Is erg gezellig en zit op een mooie plek, vlakbij de leuke straatjes. Het hostel heeft een rooftop bar, waar elke avond feest is en waar je een mooi uitzicht hebt op de skyline van HCMC. Er zijn zowel slaapzalen als private rooms.

Carolien en gebruikersnaamm, alvast hartelijke dank…we gaan eens googlen;-)