Hostels in Vietnam

Ik ga eind februari naar Vietnam. Ik heb al een beetje op internet gezocht naar Hostels, maar kon ze niet echt vinden. Zijn ze daar moeilijk te vinden? Ik slaap liever in een hostel dan in een hotel aangezien ik alleen reis. Weet iemand misschien een leuke hostel in Ho chi minh? ik wil mijn eerste 2 dagen wel al boeken.

alvast bedankt!

in HCMC (en de rest van vietnam) stikt het van de hostels. Je hoeft echt niet van te voren te boeken (weet natuurlijk niet hoelaat je aankomt, 's nacht s is het niet echt relaxt om nog te moeten zoeken), de meest hosteltjes hebben geen internetsites.

Weet ff niet meer welk district het is waar alle ho(s)tels zitten, gewoon in de LP kijken.

veel plezier

Hallo,

Misschien kun je wat vinden op www.hostelworld.com
Ik heb net gekeken en zie daar een aantal hostels en hotels voor tussen de 10 en 20 USD

Hi,

Afgelopen juni en juli ben ik in Vietnam geweest oa in HCMC. Het is inderdaad zo, wanneer je aankomt stikt het van de hostels. HCMC heeft een backpackers district, daar stopt ook vaak de bus en anders neem je een taxi. Het is het district rondom Pham Ngu Lao, district 1.

Als je daar op zoekt kun je vast allemaal hostels vinden.

succes en heel veel plezier!

gr. Maria

Hi!

Ben in september 3 weken geweest en ook gestart in Ho Chi Minh. Heb toen de eerste twee nachten in Vy Khanh Guesthouse geslapen. Gevonden op hostelworld.com. Is een goedkoop en net guesthouse gerund door een moeder en dochter. Ligt midden in een heel leuke buurt, waar veel backpackers rondlopen. Mijn ervaring is dat je niet perse in een hostel hoeft te verblijven om contact te leggen, maar kan me voorstellen dat je de dat de eerste twee nachten liever wel doet. Ik ben in Ho Chi Minh trouwens wel maar weinig hostels tegengekomen. In Nha Trang en Hanoi zijn er wel veel te vinden.

Groetjes Inesse

Hostels, pensions, guesthouses: you name it… Het stikt ervan in Vietnam. Pas wel op voor scams e.d. met illegale taxichauffeurs. Voor een overzicht van goede overnachtingsplaatsen zou ik een lonely planet o.i.d. kopen. Heb ik indertijd veel aan gehad.

Cheers!