Ik wil dit jaar eind juli voor 17 dagen naar Thailand. Ik wil graag zoveel mogelijk zien, maar wel een goed te doen reisschema hebben. Heeft er misschien iemand tips voor mij wat ik zou echt zou moeten zien daar en wat een mooi reisschema zou zijn?
Ja, daar heb je gelijk in. Maar ik ben wel van mening dat er bepaalde plekken zijn die je gewoon moet zien als je daar bent en dan vind ik het zonde om aan het strand te gaan liggen luieren (ook al is dat ook wel lekker natuurlijk) Daarom zou ik het graag willen combineren. Een paar daagjes strand aan het einde of zo. Thanx voor je reactie.
In 2004 heb ik, samen met mijn broer een 27 daagse rondreis gemaakt in Thailand met een huurwagen. Mijn reisverhaal daarvan is helaas nog niet klaar geraakt :o maar ik heb wel de reisroute die we gemaakt en gevolgd hebben met vermelding van de afstanden, bezienswaardigheden die we er bezocht hebben en de overnachtingsplaatsen. Deze route is gemaakt in een Excel bestand.
Als je wil kan ik je die overmaken, dan heb ik echter wel een e-mail adres nodig.
Tuurlijk zijn er idd plekken die je gezien moet hebben! Anders ga je niet naar een land.
Zie soms alleen van die strak geplande routes wat voor mij nogal stresserig overkomt ‘want er moet veel gezien worden’ en de spontaniteit uit een reis haalt.
Liever meer beleefd dan veel gezien en weinig beleefd. Vind ik dan
Is helemaal waar wat je zegt! Ik heb nu wel een lijstje van dingen die ik wil zien en doen en ga nu kijken of ik dat ga redden in de tijd die ik heb. Of misschien plak ik er wel een paar daagjes bij aan :biggrin: