Tips overnachting isla holbox

Heeft iemand tips voor een leuk low-budget ho(s)tel op isla holbox? Wij vertrekken zondag 25juli naar Mexico en zijn van plan om 1 nacht in cancun te blijven en willen daarna een paar dagen relaxen op dit idyllische eilandje om vervolgens onze reis verder te vervolgen…

Heyy!!

Isla Holbox is zeker een aanrader! ik ben er vorig jaar een weekje geweest ook om ff te relaxen na mijn rondreis. Het is een geweldig eiland, klein en heel rustig. In het centrum zijn een paar leuke eettentjes en ik raad je ook zeker aan om een golfkarretje te huren. Neem alle kleine weggetjes die je tegenkomt en dan zie je nog eens andere dingen.

Ik verbleef zelf in Mawimbi, geen low budget volgens mij maar een hotel aan het strand met iets van luxe was voor mij een pre. Ik had het kleinste kamertje. die was goedkoper omdat je geen direct zicht had op zee. Het kamertje is heel schattig ingericht en ruim genoeg.
Het hotel zelf heeft een goede bar en je kan er ook heerlijk onbijten. Een aantal zeer comfortbale ligbedden op het strand en je strandvakantie is meer dan compleet :stuck_out_tongue:

Veel plezier op Isla Holbox!