Tips overnachten en must-sees

Hoi,

Wij gaan half november voor 6 dagen naar Ierland. Vliegtickets zijn al geboekt, maar nu het verblijf nog zien te regelen. Heeft iemand tips waar we goedkoop kunnen overnachten? Eigen douche en wc is een pré. We landen in Dublin. En willen sowieso naar de westkust. Wat zijn echte must sees?

Groetjes Marielle en Orlando

Hoi Mariëlle en Orlando,

kijk eens op onze site voor een mooi schema :slight_smile: Overigens is 6 dagen wel vrij kort om zowel het zuiden als het westen te zien. De afstanden lijken klein maar de (land)wegen zijn vaak smal waardoor je maar weinig op normale snelheid kunt rijden. Maak keuzes in hetgeen je wilt zien en doen.

1 like

Ja, was er al wel bang voor dat het 6 dagen te kort zou zijn. Bedankt voor de tip, we gaan er maar eens even goed over na denken dan.

Groetjes Marielle

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Het beste is om naar Galway te gaan en bijvoorbeeld een auto huren. Het is maar 2 uur met de auto vanaf het vliegveld. Wanneer gaan jullie precies?

Hoi,

We hebben besloten om eerst richting het noorden te gaan. En dan gewoon kijken hoe ver we komen. We komen ongetwijfeld tijd tekort, maar dan moeten we maar gauw nog een x gaan om de andere kant te verkennen [emoji16] Bedankt voor je bericht.

Groetjes Marielle

Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app

Hi Daisy,

Bedankt voor je berichtje. Mijn tip is om een auto te huren. Is dat de bedoeling? Of gaan jullie liever met de bus?

Verder denk ik dat het beste is om bijvoorbeeld B&B te boeken ipv hotels. In 90% van de gevallen krijg je een kamer met eigen toilet en douch voor een betaalbare prijs als je niet midden in de stad wil overnachten.

Ik gebruik zelf altijd Booking.com in combinatie met Google waar ik gewoon op B&B’s zoek.

Willen jullie naar Galway en de Cliffs of Moher? Of connemara ? Dat zijn opties die je in 6 dagen kan doen. Stuur me gerust nog een berichtje bij eventuele vragen.

Groetjes Bianca