Wie heeft er tips over NYE in Sydney? Ik kom 28 december aan in Sydney, heb een hotel in Darling Harbour geboekt. Ik wil natuurlijk het vuurwerk spektakel meemaken. Moet ik al vroeg op pad voor een mooi plekje of valt dat wel mee? Zie ik het ook vanaf Darling Harbour? Welke plaatsen kan ik naar toe? Als ik nog op stap wil na het vuurwerk, waar kan ik dan naar toe binnen de stad? Heb ik kaarten nodig? Waar kan ik deze bestellen?
Wie zijn er ook met NYE 2011 in Sydney? Zou het leuk vinden om mensen daar te ontmoeten.
ik kom op 19 december 2011 aan in Sydney voor NYE!
Van wat ik tot nu toe heb begrepen van andere, dat je al heel vroeg op pad moet gaan om een goed plekje te hebben om te staan. Ikzelf zie wel wat ik ga doen, ik ben niet zo van het vooruit plannen (behalve het hele backpackavontuur )
Ik ben zelf 2008/09 met oud en nieuw in Sydney geweest. Wij zijn om 19.00 uur naar het water gelopen en stonden vlak naast de brug. Wij zijn daar gebleven tot het einde en konden het perfekt zien. Daarna naar huis lopen was een hel omdat iedereen dezelfde kant op liep. Je kunt ook een feest met vuurwerk vooruit boeken is goed op internet te vinden. Het kost ons anderhalf uur om weer thuis te komen en we zaten in de stad.
Ik ben Sandra 29 jaar en ga eind december naar Australie voor een half jaar. Ik wilde echt perse nieuwjaar daar meemaken, maar mijn verlof kan echt pas half december in gaan, dus kan pas eind december vliegen. Omdat ik dit nu allemaal weet heb ik nog niet geboekt en kom er nu achter dat alle hostels in die periode al vol zitten!
Heeft iemand een tip waar ik nog kan zoeken?
Ik heb wel een hostel gevonden aan het strand in Sydney, maar moet wel verplicht 7 dagen boeken daar. Op zich wel fijn om daar even tot rust te komen, maar kom je vanuit daar makkelijk naar de brug en terug?